26 czerwca 2012

MINT MAXI DRESS & GOLD &BLACK



Hej kochani! Ostatnimi czasy udaje mi się nadrabiać zaległości blogowe i zamieszczam więcej stylizacji, co pewnie zauważyliście. Dziękuję za tyle miłych słów tutaj i na facebooku - jesteście kochani!:* 

Co do dzisiejszej stylizacji - jest to moja pierwsza próba ze spódnicą maxi - jest bardzo zwiewna i kobieca i wbrew pozorom nie jest babcina. Oczywiście niektórych i tak nie przekona się do tego typu spódnic (czyt. mój chłopak), ale mi osobiście efekt końcowy bardzo się spodobał.
I jeśli chodzi o mnie to ja, tylko i wyłącznie jeśli już będę nosić maxi to z gorsetami i dopasowanymi bluzeczkami - rozciągniętym bluzkom z maxi mówię stanowcze NIE.

Do tego zestawu dobrałam delikatny pasek ze złotymi elementami, który delikatnie oddzielił spódnicę od bluzki oraz przepiękną kolię. Otrzymałam ją od sklepu ByDziubeka i jestem bardzo zadowolona. Nie spada z szyi, jest starannie wykonana i precyzyjnie "porysowana" - na zbliżeniach zobaczycie jak wygląda z bliska. Polecam serdecznie! (;
Co do spódnicy - zadawaliście pytania na facebooku przy zapowiedzi - jest bardzo dobrze wykonana, idealna długość. :)












 SPÓDNICA - CYRKONIA FASHION (DRESS)
SANDAŁKI - RIVER ISLAND (SANDALS)
KOSTIUM KĄPIELOWY - F&F (SWIMSUIT)
KOLIA - BYDZIUBEKA (NECKLACE)
OKULARY - GLITTER (SUNNIES)

P.S Od jakiegoś czasu stostuję tabletki Celluoff., które możecie dostać na ich stronie KLIK - opakowanie zawiera 30 tabletek i kosztuje 129 zł, ale każdy fan CelluOFF na profilu na FB może dostać darmową próbkę oraz skorzystać z promocyjnego zakupu 1+1 w cenie 99PLN wraz z wysyłką. Firma zapewnia 3 miesięczną kurację. Na pewno podzielę się opinią :) !


CelluOFF suplement diety jest innowacyjnym preparatem o wielokierunkowym działaniu, przeznaczonym dla kobiet aktywnie walczących z cellulitem. CelluOFF suplement diety może być także stosowany wspomagająco podczas intensywnych kuracji wyszczuplających.
Innowacyjne połączenie składników kapsułek  CelluOFF  zapewnia kompleksowe działanie na wszystkie,  kluczowe problemy związane z cellulitem.   Specjalnie opracowana receptura kapsułek Celluoff oparta jest na naturalnych substancjach, dzięki czemu są one bezpieczne dla organizmu.


41 komentarzy:

  1. świetnie wygląda ta spódnica z tym strojem. nigdy nie pomyślałabym że można tak zrobić :) szczerze mówiąc założyłabym do tego inne buty :) super, pozdrawiam i zapraszam na ->www.ainarucna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska Boska, Twe ciało mnie zabija :)) Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz. Przepiękna jest ta spódnica. Całość na prawdę wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. DOKLADNIE! Bogini! cudownie polaczylas te spodnice ze strojem kapielowym! wygladasz przebosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest rewelacyjna i ma piękny kolor ale nas najbardziej cieszą buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przwepiekna spodnica:))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna maxi spódnica, sama poluję na podobną z podszewką do połowy długości

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze świetna!:D
    zapraszam do www.patriszjafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. boski outfit! świetnie wyglądasz, pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko bardzo ładnie dobrane :) oprócz butów... one stanowczo mi się nie podobają ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny naszyjnik! bardzo podobaja mi sie takie krotkie zlote ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny set, wygladasz przepieknie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się podoba: gorset świetne, wspaniale zgrany ze spódnicą maxi ale te sandały... zupełnie mi nie pasują do całości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw śliczny, ale buty zmieniłabym jednak na jednokolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. alee slciznie;) juz wiem ze bede tutaj wracac;)

    zapraszam seredcznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo łądna ta spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie;) piękna spódnica:) nigdy nie powiedziałabym, że założyłaś strój kąpielowy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam naszyjniki tego rodzaju. *.*
    Cała stylizacja bardzo do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna spódnica, z gorsetem- mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. czy ten paseczek to razem ze spódnicą kupiłaś, czy osobno jeśli osobno to napisz gdzie takie cudeńko można nabyć bo szukam czegoś w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka jest długość tej spódniczki ?? Wygląda prześlicznie :) Nigdy nie wpadłabym na pomysł założenia stroju kapielowego :P jest rewelacyjny.. w jakiej był cenie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stroj na przecenie 60 zł w zeszłym roku:)

      Usuń
    2. a dł.spódniczki nie wiem, zerknij na aukcję, zostawiłam link;)

      Usuń
  22. wspaniała spódnica :) i strój :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mój facet tez nie przepada za takimi cudownymi spódnicami ;)

    wyglądasz ślicznie, zmieniłabym tu tylko buty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja, piękne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie bardzo ślicznie !
    Podoba mi się ta stylizacja i to bardzo!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    www.galaxypossibility.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja, która podkreśla kobiecość :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx