28 stycznia 2012

Cielisto-złote Platformy REAL PHOTOS

I hope you can forgive me lack of outfits, but i'm doin' by best to entertain you here ;-)) 2nite I wanna show you my shoes from deezee.pl - i'm totally in love, and you? xxx



___________________________________________________________________________________


Mam nadzieję, że brak zestawów wybaczycie, ale staram się urozmaicić Wam inaczej czas gdy nie ma mi kto zrobić zdjęć :) Cieszę się, że filmiki się podobają co do pytań dot. makijażu mogę zrobić post - kreski,tusz etc :)  Dzisiaj chciałam Wam pokazać cieliste platformy, które niby są normalne, ale jak się zobaczy platformę to już wyglądają inaczej - marzyłam o klasycznych cielistych czółenkach jednak te skradły moje serce <3










Buty takie będą pasować do wszystkiego byleby pamiętać o zachowaniu umiaru - błyskotki na butach mogą się gryźć z dużą ilością akcesoriów :) Ja mam na nie milion pomysłów <3



22 komentarze:

  1. na żywo pewnie jeszcze piękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na co dzien idealne, a tymbardziej na impreze ;)));**

    OdpowiedzUsuń
  3. te buty są boskie po prostu<3

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe buciki :)

    zapraszam do mnie - nowy post :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne butki ;) platforma jest bajeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne te szpileczki:))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jej.. rzeczywiście śliczne <3 mega!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. na żywo wyglądają fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx