11 września 2012

Gold sweater and leather pants

Hej! Dzisiejszy zestaw miał się pojawić już wcześniej jednakże moje życie ostatnio tak pędzi, że nie mam czasu na nic. Myślami jestem powoli na urlopie - we wtorek z rana wylatuję do Egiptu. Już się nie mogę doczekać.... :)
Zostawiam Was ze zdjęciami z zaułka na mieście - aktualnie jest u mnie w mieście święto Winobranie, o którym zapomniałam i żeby zrobić jakiekolwiek zdjęcia musiałam się z koleżanką schować (:**)

Buziaki!:*











BUTY - SEQUINSHOES heels
SPODNIE - PANTS new yorker
ZEGAREK - PARFOIS watch
SWETER - ZARA sweater

59 komentarzy:

  1. i kolejny blog na którym już widnieją stylizacje jesienne :)

    zazdroszczę wycieczki...

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa. jaki cudny zegarek!.
    Pozdrawiam, buziaki! ;*
    Zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek:) Przydałby mi się podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. this is so great ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny niewymuszony zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz przepięknie <3 A twoje włosy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kicia :* Twoje też są super takie jakie teraz są <3

      Usuń
  7. powiem szczerze, że nie przepadałam za twoimi zdjęciami ze względu na ogromne nadużycie okularów przeciwsłonecznych. Zobaczyłam te zdjęcia i mnie zatkało, masz taką piękną twarz, a te okulary moim zdaniem dodawały ci nie fajnego uroku- wydawałaś mi się nieco starsza. Nie poznałabym cię w życiu ;D

    W końcu zobaczyłam twoją całą twarz i stwierdzam że jesteś na prawdę piękna, a ta stylizacja choć prosta bardzo mi się spodobała. Chyba przez tego posta stanę się twoją fanka ! :D

    Jesteś PRZE-PIĘ-KNA! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow Natalia dziękuję -zrobiło mi się strasznie miło ;-) :*

      Usuń
    2. podpisuje sie pod tym :)

      Usuń
    3. kurcze wchodzę co chwilę na twoją stronę i przeglądam te dzisiejsze zdjęcia i porównuje z innymi. Jak dla mnie okularom mówię bay bay bo masz na prawdę śliczną, delikatną twarz, a okulary cię postarzają ;D

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    4. To ja też się pod tym podpiszę ;), poproszę trochę więcej zdjęć bez okularów ;*
      Wyglądasz super w tym zestawie :)! Buty są ekstra ;)

      Usuń
    5. ja tez juz to kilka razy pisałam między innymi cos w stylu ze te okulary są juz nudne i pytanie ile ty masz lat.. no niestety taka prawda to mnie chamsko zbyłaś a jak widać to tylko nie moje zdanie. Tu wygladasz o niebo lepiej

      Usuń
    6. Rozumiem, że słońce świeci jak szalone, ale mam nie mieć okularów bo to się stało nudne? Proszę Cię wolę zapobiec zmarszczkom niż sciągać okulary, bo są NUDNE. Poza tym mój wiek jest napisany po lewej;-)

      Usuń
    7. chyba po prawej ;)

      Usuń
  8. piękna Ty i te buty- boska stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeeeeepięknie wyglądasz <3
    Bardzo lubię połączenie takich kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny zestaw! a sweterek piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja, a może skusisz się na ocenę stroju z męskiego punktu widzenia? :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję:) wzięłam rozmiar S :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty? ja wzielam rozmiar S i ledwo co sie dopinam w piersiach, a z tego co widze mamy podobne :D he he :)) :*

      Usuń
    2. Olek wierz mi, że w przeciwieństwie do mnie masz piersi, także wcale się nie dziwię :) Ja z moim małym B tak na styk je upchałam, A Twoje raczej są większe :)

      Usuń
  13. świetna stylizacja
    śliczna z ciebie babeczka

    OdpowiedzUsuń
  14. piekniejesz z posta na post! <3 sliczna! buty sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka :**** wysyłam Ci serduszko he he :)) Ty jesteś piekna all the time :D :** miłego wieczoru wszystkim!:)

      Usuń
  15. Ech a mnie w tym roku Winobranie omija, bo muszę się kopnąć do Szczecina :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych wakacji kochana buziak :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz:) jak na blogerkę, która ma sporo obserwatorów, wyglądasz na onieśmieloną:)
    zestaw genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny ten sweter !!!

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion



    :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz w tych spodniach!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ladnie wygladasz jak jestes taka usmiechnieta! :) Swietna stylizacja, buty.... cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To udanych wakacji życze ja wylatuje jutro do Tunezji :))

    Śliczny sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ładnie wyszłaś na zdjęciach! Śliczny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie zestawy, sweterek jest idealny, chociaz osobiscienwybralabym o ton jasniejszy. A zegarki z parfois

    OdpowiedzUsuń
  24. Zegarek z parfois jest idealny i w dodatku cenowo maja rewelacyjna oferte ! Przymierzam sie do kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaaa!Zakochałam sie w tym swetrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie wyglądasz;p
    sweterek jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziś jest idealnie! Piękny sweterek i wszystko do siebie pasuje.

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja! a do tego zegarek z mojego ulubionego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz cudowne włosy <3. Fajnie eksperymentujesz w fryzurami :). Sweter jest przepiękny :D. Udanego urlopu :).

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny sweter, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw :) sweterka zazdroszczę baaardzo <3 no i butki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna jesienna stylizacja;) podoba mi się Twój zegarek, jak się sprawdza ;)?

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna jesienna stylizacja:) Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na www.pomiedzybialymaczarnym.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny sweter. Wyglądasz zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny sweterek :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx