5 września 2013

Comfy one. Boyfriend jeans and white faux leather vest

Hej! Dzisiejsza stylizacja jest jedną z tych bardziej 'oszczędnych',  w których biżuteria schodzi na drugi plan. Tu pierwsze skrzypce gra t-shirt z printem Brigitte Bardot oraz buty. Lubię takie luźne niezobowiązujące zestawy jednakże to te bardziej eleganckie częściej goszczą na blogu i w życiu. Podzielcie się komentarzami co o niej sądzicie!:)

Przy okazji sportu - dzisiaj zrobiłam 15,27 km w 1:48:00 - jestem z siebie bardzo zadowolona!  A Wy jeśli biegacie ile dziś przebiegliście/przebiegłyście? Jeśli nie bieganie to co dziś zrobiliście/zrobiłyście dla siebie?:)

Alex
















OKULARY - RAY BAN sunnies (kupisz za 299zł bez polaryzacji na hasło alex) , BRANSOLETKA -BYDZIUBEKA bracelet, SPODNIE I TOP - ZARA top and pants, KAMIZELKA - H&M vest, BUTY - ZARA 

Paznokcie zrobicie u Sylwii z Salonu DIAMONDS :*


Korzystając z okazji chciałam Wam powiedzieć o fajnej inicjatywie ;-)


Wystartowała druga edycja akcji „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie”, w której rowerzyści z całej Polski rywalizują o nowe stojaki rowerowe dla swoich województw. Te regiony, których mieszkańcy przejadą najwięcej kilometrów w akcji,  dostaną w sumie 100 nowych stojaków od Fundacji Allegro All For Planet.
Akcja potrwa do końca września i będzie się składała z serii zadań stawianych rowerzystom. Będzie to między innymi przejechanie określonego dystansu, spalenie odpowiedniej liczby kalorii na rowerzeczy osiągniecie wymaganej średniej prędkości. Wszystkie te parametry będzie rejestrować specjalna aplikacja mobilna w telefonach uczestników (aplikacja „Kręć kilometry” jest darmowa, dostępna na systemy operacyjne iOS i Android). Ukończenie każdego z zadań daje rowerzyście szansę na nagrody indywidualne, a przejechane przez niego kilometry trafiają na konto wybranego województwa. Te  regiony, które zgromadzą ich najwięcej, wzbogacą się o nowe miejsca parkingowe dla rowerów.Akcja „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie” organizowana jest już po raz drugi. W ubiegłym roku uczestnicy przejechali łącznie prawie 80 tysięcy kilometrów i dodali ponad 1000 propozycji ciekawych tras rowerowych. Dzięki ich aktywności, stojaki rowerowe pojawiły się między innymi w Krakowie, Starogardzie Gdańskim, Dąbrowie Górniczej, Pile, Tomaszowie Mazowieckim, Łodzi, Bytomiu i Ostrowie Wielkopolskim.Szczegóły akcji i aktualny ranking województw dostępne są na www.zaparkujklimatycznie.pl






23 komentarze:

  1. piękne szpilki! nie zawsze trzeba być obwieszonym biżuterią żeby zrobić wrażenie :)

    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są piękne :) Chociaż i tak moje serce podbiła dzisiejsza stylizacja i nawet zwykłe trampki by mi do niej pasowały :) Podarte jeansy, kamizelka i aviatorki - bardzo w moim stylu :) Dla siebie zaliczyłam długie spacerowanie po mieście, nie ma to jak załatwianie spraw i bieganie od jednego miejsca do drugiego;p no i Chodakowska 40min ćwiczeń;) Stojaki na rowery mają niebanalne kształty, kangurki najbardziej przypadły mi do gustu :) A że jestem biżuterioholiczką musiałam też zwrócić uwagę na skarb od By Dziubeka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ja dobrze czytam, biegalas prawie dwie godziny... chyba bym umarla... ja mamm problem biec do tramwaju :P
    gratulacje! i respect!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie zestawiłaś kamizelkę! świetny zestaw - ale to standard u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość jest rewelacyjna, oby więcej takich zestawów na blogu !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. buty świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te buty zawsze mnie zachwycają

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest na prawd super ale te okulary nie pasują do twoich konturów twarzy - postarzają Cię

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne! Nie mogłam go znaleźć, ale widzę, że już wrócił na stronę:
    http://www.romwe.com/slim-hooded-creamcolored-trench-coat-p-41132.html
    Tylko wiesz co on się średnio nadaje na polską jesień, jest cienki :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne spodnie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. love you, so great x

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny zestaw, na luzie, idealny na co dzien

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej:)
    Świetna stylizacja!:)
    Bardzo fajna inicjatywa z tym rowerem:)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. mam jakiś sentyment do szarpanych spodni :) wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx