19 listopada 2014

Marzenia.

Ile razy złościłaś się na siebie, że chcesz coś osiągnąć, ale cały czas coś staje Ci na drodze? Jak często tłumaczyłaś sobie,  że to wszystko to nie Twoja wina i to świat jest winien temu, że stoisz w miejscu? 
Starasz się, poświęcasz się, oddajesz się czemuś w całości, a i tak nic? Obudź się.
Pora to zmienić. Pora uwierzyć w siebie, zacząć realizować swoje pasje, pragnienia, wyzwolić się. Czy na starość będziesz mogła usiąść i powiedzieć z uśmiechem na twarzy "Jestem spełniona. Przeżyłam moje życie na 120%" ? Dążmy do tego. My będziemy mniej sfrustrowani, a świat stanie się piękniejszy.






Torba - Parfois bag, Buty - Reebok sneakers, Jeansy - Stradivarius jeans, Sweter - New Yorker jumper, Bransoletka - Lemoniq leather bracelet


16 komentarzy:

  1. ooo, przepiekna torebka! i madre slowa :) "Kazdy jest kowalem swojego losu", i tyle w temacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to już jeste z marzeniami,ale jesli się czegoś pragnie to można to osiągną:)
    Fajny zestaw casual, spodnie idealnie leżą:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty, spodnie, podoba mi się wszystko <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ze zaczelas pisac- zastawia mnie tylko dlaczego tak pozno?:) czekamy na wiecej
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze piszesz !
    podoba mi się wszystko- od wyglądu Twojego bloga do Twoich zdjęć :)))
    obserwuję
    fit-na-lato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna torebka <3
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Góra fajnie-klasycznie, a buty ciekawie się komponują z resztą! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :)
    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kto ci robi zdjecia? piekne ;)

    p.s dzieki tobie zaczelam cwiczyc i biegac, wiec masz racje - warto miec marzenia :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. inspirujący tekst

    http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy nowy wpis? nie moge sie doczekac!!! przesylam buziaki Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx