3 lutego 2015

Pomysły na prezent Walentynkowy

Już niedługo ulubione (i znienawidzone zarazem) święto wszystkich zakochanych. Tak samo jak kochamy dawać innym prezenty, tak samo lubimy je dostawać - chyba nikt nie zaprzeczy? ;-) "Prezentem" może być przygotowana przez Nas samych romantyczna kolacja, kolaż zdjęć w ramce, wypad do kina lub teatru czy kwiaty.
Jeśli natomiast jesteś zalataną osobą i nie masz czasu nic przygotować znalazłam kilka ciekawych propozycji na stronie Dawanda - dla Niej, dla Niego i dla Was. Zresztą zobaczcie sami ;-)








Znajdzie się także coś dla tych z Was, które Walentynek nie znoszą i twierdzą, że to typowo komercyjne Święto ;-) 





Napis na powyższej koszulce mówi sam za siebie - no hello! ;-)

Jak chcecie znaleźć więcej ciekawych inspiracji na prezent odsyłam Was na stronę ;-) Bardzo mi się spodobały podkategorie, bo od razu możemy znaleźć to, czego szukamy tj. prezent dla chłopaka lub męża, dla dziewczyny lub żony czy osoby, która ma już wszystko. Zachęcam do zerknięcia!:)



7 komentarzy:

  1. Te napisy są zabawne! :D Fajne propozycje. :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulki wygrywają ze wszystkim. Napisy tak skonstruowane, że wywołują reakcje u ludzi. Zamiast innych akcesoriów i dodatków wybrałabym właśnie koszulkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje koleżanki wyśmiewają takie gadżetu, a ja uważam, że to jest super opcja jako zwieńczenie jakiegoś dużego prezentu. Mój skarb dostał bluzę http://unhuman.pl/product-pol-35084-El-Polako-Ep34-Bluza-Zip-Czarna.html i właśnie taką uroczą poduszkę z napisem od serca, bo przecież Walentynki są po to, żeby dać sobie trochę tego miłosnego kiczu, haha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły to przykładowo właśnie kubek dla faceta - tylko jego specjalny kubek do picia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie koszulki czy kubki z zabawnymi napisami to świetna sprawa. Sama mam kilka w swojej szafie i doświadczam tego, że ludzie po prostu to czytają i się śmieją. Więc jeśli tylko osoba obdarowywana ma choć odrobinę poczucia humoru, to warto dać jej taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx