12 października 2015

Hit sezonu - frędzle

Hej! Dziś przygotowałam dla Was wpis z moją ulubioną ostatnimi czasy narzutką z frędzlami. Wychodząc na zdjęcia aura na dworze była bardzo przyjemna - zero wiatru, świecące słońce, jednakże jak już dojechałam w planowane miejsce myślałam, że umrę z zimna! Wracając do frędzli - z nimi jest tak jak z innymi "trendami" - wracają co roku o tej samej porze (w tym przypadku w lecie gdzie na świeczniku jest trend boho). Zazwyczaj w dodatkach, przy butach, torebkach i zazwyczaj są one w odcieniach beżu, szarości i brązów. Mnie jednak najbardziej urzekła narzutka w kolorze czarnym, bo jest uniwersalna i pasuje do większości mojej garderoby i nie kojarzy się tak z latem. Kto powiedział, że trzeba ściśle trzymać się reguł? ;)
 Jak Wam się podoba taka propozycja?
Dajcie znać w komentarzach!
Alex

fot. Mama
Buty - WOJAS (podobne, podobne,podobne) shoes
Torba - MICHAEL KORS (tutaj,podobna) bag
Spodnie - BERSHKA ( podobne, podobne)pants
Bluzka - BERSHKA shirt
Narzutka - BERSHKA waterfall
Zegarek - MICHAEL KORS (podobny, podobny, podobny, podobny) watch
Okulary - Ray Ban  sunnies

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz, szpileczki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz, szpileczki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie:) powiedz mi warto kupic ta narzutke? i jaki masz rozmiar:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne buty, zakochałam się w nich <3
    Kolorowa-szafa-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie , elegancko i mega kobieco, uwielbiam frędzle <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx