6 kwietnia 2016

Get inspired by the 90’s – 20 urodziny marki Gabriella

Do czasów mojego dzieciństwa wracam z ogromnym sentymentem. Sny o Nicku Carterze noszącym mnie na barana, wzbudzając tym samym zazdrość koleżanek z osiedla. Chwalenie się, ile czasu przeżyło moje zwierzątko w tamagotchi, dzielenie się na pół gumą turbo. Noszenie „chokerów” na szyi. Taką samą nostalgię wzbudza u mnie wspomnienie oryginalnej mody z tamtych lat: Dresy zakładane do złotych łańcuchów, sukienki w kwiaty z narzuconą na ramiona ramoneską, kraciaste koszule, szał na Martensy, jeansowe kurtki, koszule i przetarte oversizowe spodnie. Paradowanie w topach z brzuchem „wywalonym” na wierzch, usta obrysowane ciemniejszą konturówką czy koczki „a la Reni Jusis”. Piękne czasy, prawda? Nikt się nikim nie przejmował i po prostu był sobą. Marka GABRIELLA przygotowała dla Was specjalny konkurs, w którym choć na chwilę będziemy mogli się cofnąć do tego okresu!

Z okazji 20lecia istnienia firmy Gabriella organizuje konkurs fotograficzny, w którym do wygrania jest stylowy retro skuter, rowery miejskie, vouchery do SPA i zestawy rajstop Gabriella! Brzmi świetnie prawda?
Konkurs rusza 4 kwietnia i  do 29 kwietnia .
Zasady są bardzo proste: przygotuj stylizację najwierniej oddającą klimat lat 90tych. Zwycięzców skutera i rowerów wybierze jury, natomiast pozostałe miejsca zostaną automatycznie przyznane przy pomocy „lajków”, które sobie uzbieracie pod Waszym zgłoszeniem. Podczas konkursu można dodać tylko jedno zgłoszenie. Zapraszając do zabawy swoich znajomych, może zwększyć swe szanse, uzyskujc możliwość publikacji kolejnych stylizacji (nie więcej niż 1 dziennie i maksymalnie 5 w cąłym konkursie).
KLIKNIJ TUTAJ , by wziąć udział w konkursie!
Jeśli nie macie pomysłu na stylizację zostawiam Wam pod spodem małą podpowiedź w postaci mojej propozycji.
Pamiętajcie: interpretować trendy możecie w swój niepowtarzalny sposób!
Ja postanowiłam połączyć kilka modnych w tamtych czasach elementów: skórę, koszulę w kratę, chokera, obcisły top no i zawadiackie rajstopy. Druga propozycja to czarna,bawełniana sukienka z oversize'ową  bomberką. 
Rajstopy - Gabriella tights
Kurtka - Mosquito bomber jacket
Okulary - Ray Ban sunnies
Zegarek - T.Hilgifer watch
Sukienka - HM dress
Buty - Wojas worker boots
To do dzieła kochani – życzę Wam powodzenia! J

8 komentarzy:

  1. pięknie kochana ♥ czy to w subtelnych pastelach, czy mocnych, ciężkich stylizacjach - zawsze wyglądasz super :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się kolor kurteczki.
    Ładnie Ci w tym odcieniu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się kolor kurteczki.
    Ładnie Ci w tym odcieniu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie Lata 90te kojarza mi sie z serialem Beverly Hills90210 :) fajna spodniczka, plecak I koszula w krate

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    http://www.ipassion.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)
    http://www.ipassion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa musze sprobowac szczescia :D super dzieki za info :D**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx