16 kwietnia 2016

City collection, czyli pokaż swoje nogi!

Lubicie romantyczne stylizacje, ale macie w sobie coś z "rockowej" dziewczyny? Jeśli tak, to z pewnością zakochacie się w najnowszej kolekcji  Gabriella wiosna/lato. Marka przygotowała kolekcję czarnych, przezroczystych rajstop, które mają za zadanie podkręcić każdy outfit i wyróżnić Cię z tłumu!

Moim osobistym faworytem są rajstopy zakończone "skarpetkami",które genialnie będą wyglądać z czarnymi szpilkami, bądź workerami. W przypadku tego wzoru przygotowałam dla Was dwie wersje tej samej stylizacji - sami oceńcie, która wygląda lepiej, bo ja nie potrafię się zdecydować. ;-)

fot. Paula :*
Kolekcja "City" to przewrotne połączenie geometrycznych wzorów i minimalizmu, ale na wiosnę Gabriella przygotował także drugą odsłonę kobiecej natury - kolekcję Fashion: romantyczne kwiatowe motywy, które genialnie będą się prezentowały w towarzystwie rozkloszowanej spódniczki i luźnego topu.
Czarne rajstopy mają jeden ogromny plus, który daje nam większe pole do popisu w stylizacji, a mianowicie pięknie wyszczuplają nogi. Idziesz na randkę i nie wiesz co założyć? Wystarczy klasyczna sukienka i rajstopy Molly z pięknym tylnym szwem wzdłuż nogi, co dodatkowo je wydłuży. On będzie na pewno zachwycony ;-)

Moja druga propozycja jest dużo bardziej romantyczna i kobieca, bo w końcu w każdej z Nas drzemie romantyczka, prawda? Tym razem zdecydowałam się rozkloszowaną sukienkę w połączeniu z czarną ramoneską, szpilkami i rajstopami Molly.
 
Który wzór przypadł Wam najbardziej do gustu? Mam nadzieję, że jeśli nawet nie jesteście zwolenniczkami noszenia sukienek to moje stylizacje przekonały Was i zaczniecie częściej odsłaniać swoje piękne nogi. ;-)

13 komentarzy:

  1. Nam najbardziej przypadł do gustu ostatni zaprezentowany przez Ciebie wzór :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się te ostatnie rajstopki podobają, subtelnie z paseczkiem na tyle ;) uwielbiam twoje włosy!

    U mnie nowy post! Zapraszam http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, rajstopy mogą nadać całkiem inny wyraz stylizacji.
    Kolekcja wygląda bardzo ciekawie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi wzór przypadł mi do gustu - przeszycia z tyłu nadają rajstopom bardzo kobiecy i seksowny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie:) te 1 rajstopy bardzo oryginalne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne stylizacje,ciekawa kolekcja na pewno sie bede za na rozgladac :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjecia gdzie to dokladnie? mowie o tej pierwszej stylizacji:P
    Bardzo ladne stylizacje :)**

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka, pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój blog o modzie
    http://pieknieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rajstopy prezentują się pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z dwóch stylizacji,zdecydowanie lepiej wygląda ta z workerami

    OdpowiedzUsuń
  11. mega fajnie :) przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czy mi sie wydaje czy ci nogi troszke urosly? mam na mysli miesnie:D bo wczesniej takie patyczki byly:D zeby nie bylo mi sie podobaja takie nogi :D szczegolnie to widac na fotkach w zoltej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te rajstopy z wzorkami wyglądały super, tylko to trzeba mieć już naprawdę idealną figurę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx