25 marca 2012

Stradivarius look - OUTFIT POST

Hey there! It's so sunny again - I could just walk and run, but yesterday I had some "trip" through the city, so today all I do is rest... but then - there's this basketball match - I'm gonna have some fun! Have a nice day dear readers ;-) xx


Hej kochani! Jest dziś tak ciepło, że tylko wyjść na spacer czy pobiegać. Ja wczoraj zrobiłam sobie baaardzo długi spacer z dworca na drugi koniec ulicy idąc stylem Korzeniowskiego, tak więc dziś sobie odpuszczam jakikolwiek ruch. Jedynie mecz Zastalu wyciągnie mnie z domu! Mój chłopak jest w klubie kibica, wiecie okrzyki, oklaski, podskoki na meczu i te sprawy - wiecie, że ja też to polubiłam?:D I na to oszczędzam siły i gardło ;-) Zastal jest drużyną koszykówki - wiem, że nie każdy interesuje się tą dyscypliną sportu, więc możecie nie wiedzieć ;-) Zostawiam Was z porcją zdjęć ulicznych i zdradzę Wam, że zdjęcia pojawiające się na blogu wkrótce będą troszkę "inne" i będą wychodzić z pod ręki prawdziwego rodzynka ;-))

Buty inspirowane MiuMiu kupiłam jeszcze w zimie na wyprzedażach w Stradivariusie - pewnie zobaczycie je wkrótce u wielu bloggerek, bo cieszyły się ogromną popularnością - czemu się dziwić zresztą ;-)















buty&sukienka&kopertówka - stradivarius (all from Stradivarius)
okulary - no name (glasses)

38 komentarzy:

  1. buty, okulary i torebka cudo ! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygladasz! swietne ombre hair, sama robilas? Odpisz prosze u mnie na blogu:) Ja tez robilam sobie ombre, ale az tak mocno mi nie wyszlo.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze jesteś bardzo ładne uczesana:)
    po drugie zakochałam się w tych sandałkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, mocniejszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny gif!
    choć stylizacja jakoś średnio mi się podoba
    to fotka w sepii jak najbardziej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękność!! Buty cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, śliczne sandałki.. BOSKO wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te buty! Tak bardzo je chciałam :((( Ale kiedy dotarłam do Stradiego - najbliższy mam w Pzn, czyli jakieś 100km ode mnie, to zostały same 36 i 37 :( Zresztą, tego dnia się widziałyśmy <3 Tęsknię za Wami wszystkimi! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i sukienka <3
    +zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. w jakim programie zrobiłaś tego gita??:)
    świetny set:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna sukeika :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow super wyglądasz w tej sukience :D A poza tym podoba mi się tło :D Fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wglądasz w tej sukience. Seksownie i z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz!! stylizacja idealnie pasowałaby np. do klubu czy imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jako zdeklarowana butoholiczka powiem tylko jedno- cudowne buty!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sukienka i buty, tylko odklej te pomarańczowe naklejki z podeszwy ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zauważyłam dopiero przy oglądaniu posta ;-)) wiesz, trzeba mi wybaczyć, dopiero co je wyciągnęłam z pudełka po 2/3 miesiącach :D

      Usuń
  20. Buty boskie.
    Ja niestety z konieczności biegam po mieście dzień w dzień. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo wreszcie zaczęłam chudnąć... ;)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kopertówka!;):) Stylizacja na plus
    Chciałam również powiadomić Was, że u nas na blogu trwa konkurs, może więc ktoś ma ochotę wygrać spersonalizowaną bransoletkę z ręcznym grawerem? Zapraszamy By ilo ;)
    http://stylebyilo.blogspot.com/2012/03/konkurs-rozdanie-na-by-ilo.html . Zapraszamy także zainteresowane blogi do wspólpracy w ramach programu partner marki By ilo: ilo@byilo.pl www.byilo.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. kieca fajna, ale tło zdjęć bym zmieniła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam CIE do wziecia udzialu w moim KONKURSIE.. ;)powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. buty i sukienka świetna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawie... sama bym się nie odważyła na taką sukienkę, ale na tobie mi się podoba^^

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uciekły mi te szpile, a też miałam na nie chrapkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. kochana wyglądasz cudownie i seksownie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx