12 lipca 2016

Nakarm zwierzaka!

Żyjemy w czasach kiedy pieniądz odgrywa najważniejszą rolę w życiu człowieka, który dążąc do wzbogacenia się zapomina o innych istotach, które potrzebują Naszej pomocy . W świetle wszystkich przykrych zdarzeń oraz rażących wyłudzeń pieniędzy na wnuczka czy chore dziecko , które codziennie mają miejsce, zapomnieliśmy już jak to jest pomagać. Oswoiliśmy się z faktem, że jednym jest lepiej, a drugim gorzej i przestaliśmy wierzyć w pomaganie. 

Nie będę ukrywać, że sama często węszę podstęp w wielu akcjach charytatywnych  właśnie z wyżej wymienionych powodów. Potrzebujących jest ogrom, a wybór grupy docelowej jest niezmiennie trudny. Dziś przychodzę do Was z akcją platformy, która zajmuje się promowaniem oraz organizowaniem kampanii społecznych – moja kampania.  Tym razem mam zaszczyt promować kampanię „Nakarm zwierzaka”, która  ma na celu poprawę losu bezdomnych czworonogów, które często lądują w przeładowanych do bólu schroniskach.  Tam z kolei coraz częściej brakuje dla nich pożywienia i po prostu miejsca. Ludzie bezmyślnie wyrzucają swoich „przyjaciół” na bruk skazując ich na śmierć lub w najlepszym przypadku na miejsce w schronisku. Zwierzęta też odczuwają ból, kochają, tęsknią, pragną miłości i poczucia bezpieczeństwa. Jestem pewna, że nikt z Was nie chciałby dla swojego ukochanego pupila życia w klatce pośród innych smutnych istotek. Wyobraźcie sobie w tej sytuacji  właśnie Waszego Fifiego,  Azorka czy Nutkę – ciężko,  prawda? Koszulka, którą dziś mam na sobie to koszt 39 złotych, z czego 20 zł przekazywane jest na wybrane schronisko (sprawdź na liście na stronie czy jest i to z Twojego miast), a kolejne 5 na działania promocyjne.  Możesz wybrać koszulkę z piesiem lub z kotem – wybór należy do Ciebie. :) Możesz także kupić bawełnianą torbę na zakupy. Niby nic, a możesz pomóc odmienić los bezdomnych zwierzaków. Wesprzyjcie ze mną tą wspaniałą inicjatywę, bo jak nie my to kto?! :)
Bluzka - Nakarm Zwierzaka top
Spodnie - Zara jeans
Zegarek, Pasek - Tommy Hilfiger
Oksy- Ray Ban sunnies
Torebka - Brytyjka bag
Szpilki - Deezee heels

12 komentarzy:

  1. fajny gest, do tego piekna stylizacja,mysle ze zachecilas nie jedna osobe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Należę do osób, które bardzo często starają się pomagać.
    Co roku robię paczki dla dzieci w Domu Dziecka.
    Nie ma nic wspanialszego jak radość i uśmiech dziecka.
    Super wyglądasz !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna akcja! Cieszę się,że zostałaś jej ambasadorką. Ja nie wyobrażam sobie gdyby jakaś krzywda stała się moim psiakom :(
    A co do postu.. świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie, całość prezentuje się świetnie, ale jeansy mnie urzekły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna akcja - też biorę w niej udział i mam nadzieję,że coraz więcej osób będzie się angażowało!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Miewam podejrzenia dotyczące niektórych akcji. Jednak tę, której jesteś ambasadorką Popieram w stu procentach! Stylizacja jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! :) Torebka jest mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałem o tej akcji i bardzo mi się podoba. Sam też zamówiłem już tę koszulkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna akcja. Stylizacja też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna akcja, sama tez kupiłam te koszulkę. Ostatnio też kupiłam okulary podobne do Twoich https://plantwear.pl/produkt/seria-pure-wenge/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpilki to wizytówka kobiety, nie oszczędzaj na tym. Kupuj w sklepie stacjonarnym lub firmowym internetowym, markowe buty, będzie wyglądało i będzie wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. twoje dlonie sa idealne!!! przy moim fetyszu dłoni to mam tutaj raj!!! te pazurki i żyłki są idealne i seksowne. dodawaj wiecej bo jestem najwiekszym skrytym fanem. błagam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx