20 czerwca 2016

I can't stop the feeling.

"Jeśli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko?"

Jeśli tak jak mi podobają Wam się moje cudne ray ban'y to mam dla Was świetną informację. Na stronie AURORE wpisując w pole rabatowe hasło "Alex" macie 15% znizki na wszystkie modele każdej marki (wyłączając dział outlet)! Rozglądajcie się póki jest tyle cudnych modeli :)) 
Bluzka - Stradivarius top
Buty - Kazar heels
Okulary - Ray Ban via Aurore sunnies
Kopertówka - Michael Kors clutch
Choker - Hm

13 komentarzy:

  1. zachwycająca bluzka, podoba mi się całosć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest moim zdaniem świetna. Podoba mi się wszystko, oprócz chokera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzeczka jest bardzo fajna.
    Ładnie Ci w czerwieni.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobno te rzeczy nie wyglądały by tak zniewalająco. Super udało Ci się wszystko dobrać w jeden fajny komplecik. Poza tym zazdroszczę Ci figury, na której tak wszystko idealnie leży. Widzę, że znów będę musiała się wybrać na siłownię. Poza tym buty Kazara też się nieźle prezentują, widziałam inne modele tej marki i mnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te naszyjniki-obróżki tego typu były strasznie modne, jak byłam mała, widzę że wracają :D Kapitalna jest ta bluzka, pasuje ci ten kolor, taki intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj ta sceneria...uwielbiam okolice Palmiarni <3
    Stylizacja 100 % w moim stylu :)

    http://paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx