17 października 2016

Otwarcie TK Maxx Zielona Góra

Hej! Ostatnio wraz z dziewczynami miałam przyjemność uczestniczyć w press day'u sklepu TK Maxx, który w końcu pojawił się w Zielonej Górze. Przyznam szczerze, że oczka mi zabłyszczały jak tylko się dowiedziałam o otwarciu! Pewnie większość z Was kojarzy ten sklep i jaka jest jego idea, ale dla tych z Was, którzy jeszcze nie wiedzą napiszę parę zdań.

Ideą sklepu jest zapewnienie Nam markowych ubrań, akcesoriów, kosmetyków i produktów dla domu w cenach niższych do 60% od regularnych cen sprzedaży. Jak to możliwe, zapytasz? Kupcy TK Maxx'a zjeżdżają cały świat w poszukiwaniu perełek byśmy później mogli nabyć oryginalne rzeczy w konkurencyjnej cenie. 
Przyznam, że osobiście wolę kupić drożej, ale rzadziej, gdyż zazwyczaj stawiam na jakość. Niejednokrotnie przejechałam się na kupnie butów za 99 zł, które rozwalały się po dwóch miesiącach i musiałam nabyć nowe. Oczywiście nie zawsze się to sprawdza, bo można trafić na prawdziwą perełkę za grosze - tak jest w TK Maxx! Dzięki oferowanym cenom do 60% niższym od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie, możliwe jest kupienie butów świetnej jakości, nawet za 99 złotych. Od teraz, jeśli mamy odrobinę cierpliwości i czasu, możemy odnaleźć wyjątkowe perełki w świetnej cenie. Czego chcieć więcej? :)
Asortyment sklepu uzupełniany jest kilka razy w tygodniu, a znajdziemy w nim modę damską, modę męską, produkty dla dzieci, akcesoria, obuwie i dział dla domu.
Jak chodzi o mnie, nie zrobiłam jeszcze zakupów w TK Maxx'ie, bo wiedziałam jak duży boom będzie na otwarciu i nie myliłam się! 13 października było tak dużo ludzi, że zaczęłąm się zastanawiać czy oni wszyscy pracują?! ;-)

Co mnie najbardziej zainteresowało jeśli chodzi o asortyment?
Z pewnością kosmetyki! Największym deal'em jak dla mnie były lakiery mojej ulubionej marki za 19,99 zł (ich cena rynkowa to 50-60 zł). Gdyby nie fakt, że bardzo się spieszylam to z pewnością kupiłabym kilka buteleczek. ;-) Paulina dorwała dwie torebki, z czego jedną za 80 (?) złotych przecenioną z ponad tysiąca! 
To kiedy wybieracie się na łowy? ;-)
Sklep mieści się w pasażu Tesco przy ul.Energetyków 2 w Zielonej Górze. Pełną listę sklepów TK Maxx w Polsce znajdziecie pod tym linkiem.
wpis powstał przy współpracy z TK Maxx.

6 komentarzy:

  1. oooo jaka to marka lakierów, oraz jakie marki torebek?

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie ten sklep jest za drogi

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę jak na razie duży porządek :P Po tym jak byłam raz w Poznaniu, trochę zniechęcił mnie wszechogarniający bałagan w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim mieście niestety nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna wiadomość <3 mam tylko wielką nadzieję, że znajdę tam okulary przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, lata mijają, a Ty się nie starzejesz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx