11 grudnia 2012

I wanna scream and shout and let it all out. BIKER BOOTS

Tytuł jest kawałkiem świetnej piosenki duetu Will.I.Am i Britney i tak mi idealnie podpasował jako tytuł :) Dzisiejsza stylizacja (wiem po raz kolejny te spodnie i kurtka, ale pasują do wszystkiego:P) jest bardziej wygodna od większości prezentowanych tutaj ze względu na buty. Przyznam,  że niechętnie noszę niskie buty, bo nic tak nie dodaje pewności siebie jak cudowne obcasy ;-) Mam nadzieję, że się Wam spodoba, a ja uciekam ćwiczyć Killera Ewy Chodakowskiej!:) "Dalej, nie poddawaj się, wiem, że jest Ci ciężko.." - znacie to, he he ;-)??
















KOSZULA - MOSQUITO shirt
BUTY - WOJAS boots
KURTKA - SHEINSIDE jacket (click)
TOREBKA - GLITTER bag

25 komentarzy:

  1. ja mam wrażenie, że Ci się schudło:) nóżki masz takie drobniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam twoje zestawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna koszula ;) Całość prezentuje się świetnie ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu, w którym do wygrania jest zestaw kosmetyków firmy ORIGINAL SOURCE NIE ZAWIERA RUTYNY! http://nitkafashion.blogspot.com/2012/12/zapewne-wiekszosc-z-was-miaa-stycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie:)

    Długo zapuszczałaś włosy ? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja chce sie dowiedziec!! Kasia:)

      Usuń
  5. Masz jedne z ładniejszych workerów jakie widziałam:) całość naprawdę stylowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:) super koszula, spodnie itd:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną masz tą koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się bardzo podoba:) kurteczka fajna uniwersalna , lubię czarny kolor, spodnie ok, ogólnie ładniutko tu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie;)
    super dobrane jest również miejsce gdzie są wykonywane zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie Klaudiaa

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznie, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. i ja tak uwazam lubisz raczej proste stylizcacje, czasami dodasz im pazura - i like it:)

      Usuń
  13. super wyglądasz:) bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna kurteczka ;) całość jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne zdjęcia ;) zapraszam do siebie http://hold-thebreath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. looking so great!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym setem pokazalas, ze niewazne co masz na sobie - obcasy czy plaskie i tak wygladasz bardzo sexi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx