26 grudnia 2012

Mint Riveted Jumper and shopper bag. Miętowy sweterek z ćwiekami i beżowa torba.

Hej! Przepraszam Was, że wpis ze stylizacją pojawiał się tyle czasu, ale Święta i praca całkowicie mnie pochłonęły (wigilię i drugi dzień Świąt także pracowałam..). Zdjęcia zrobiłam dla Was 1 dnia Świąt, ale oczy miałam tak opuchnięte, że wybrałam naprawdę garstkę ;-) Wybaczycie?:)

Alex













Czy wy także macie swoje ulubione elementy, które nosilibyście codziennie? Ja tak mam z tymi botkami oraz bransoletkami ;-)

BRANSOLETKI - BY DZIUBEKA bracelets
SWETER - ROMWE jumper
SPODNIE - SHEINSIDE pants
PŁASZCZ - CYRKONIA FASHION coat
BUTY - FLEQ boots
TORBA - ETORBA bag (podobną znajdziesz tutaj)

p.s Torba jest nowością i doszła mi idealnie na Wigilię. Dziękuję ETorba za piękny prezent ;-)

39 komentarzy:

  1. super wyglądasz !

    a torebka jest przepiękna !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja ;) ostatnio też zainwestowałam w ćwieki ;PP

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego mialas opuchniete? ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poniewaz zeby jedni mogli miec wolne inni musieli pracowac na swieta;-)

      Usuń
  4. gdzie pracujesz? ;o masakra, nawet w święta trzeba harować. :((

    OdpowiedzUsuń
  5. znakomicie wyglądasz! :)
    w spodniach i płaszczu się zakochałam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest boski no i co za zmiana na włosach, ładnie ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się sweterek i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny zestaw, nic bym w nim nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postanowiłam Ocenić Twój Blog ;)
    tu znajdziesz post ;)
    http://krytyk-nusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz, super sweterek

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny masz kolor włosów:) i ten płaszczyk *.* mi się marzy;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja jak zawsze ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka farbą farbowałaś włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle świetna stylizacja, podziwiam Twój gust i wyczucie stylu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie wyglądasz! :)oddaj sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze wyglądasz przepieknie ;) Uwielbiam twoja twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. torba jest rzeczywiscie piekna! zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka piękna<3 Cudowny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PODAJ DO NIEJ LINK Z CHECIA KUPIE;-)

      Usuń
  20. wszystko mi się bardzo podoba :) super

    OdpowiedzUsuń
  21. wlosy i sweter <3 !!!!


    zapraszam na konkurs http://fancyicon.blogspot.com/2012/12/rzesy-na-sylwestra.html

    OdpowiedzUsuń
  22. całość świetna, ale sweter rządzi! piękny kolor i te ćwieki...zapraszam też na naszego małżeńskiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny zestaw! Wszystko fajnie dobrane :). Jedynie nie mój typ legginsow, ale na Tobie wyglądają świetnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. włosy <3 płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice answer back in return of this issue with firm arguments and telling the whole thing on the topic of that.


    Also visit my web-site binary options

    OdpowiedzUsuń
  26. Asking questions are really fastidious thing if you are not understanding anything totally,
    but this piece of writing presents nice understanding yet.


    Also visit my webpage; binary options brokers

    OdpowiedzUsuń
  27. Good day! I could have sworn I've been to your blog before but after going through many of the articles I realized it's new
    to me. Nonetheless, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking it and checking back often!


    Stop by my site; stock trading For beginners

    OdpowiedzUsuń
  28. I was able to find good info from your blog posts.


    My web page - binary options trading
    My site > binary options brokers

    OdpowiedzUsuń
  29. Swterek bomba.. sama z checia poszukam u mnie takiego.. zreszta cala stylizacja bardzo udana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx