7 marca 2013

Burgundy and electric blue.

Hej:) Dzisiaj pokażę Wam zestaw, który miałam na sobie na otwarciu Sinsay w Poznaniu. Zdjęcia zrobiłam dzień później bo jak zwykle przy tego rodzaju imprezach bywa nie ma czasu na zdjęcia (a przynajmniej zdjęcia "outfitowe") ;-)
Miłego wieczoru!
Alex














ŻAKIET - ZARA blazer (podobny kolor tutaj)
SPÓDNICA, NASZYJNIK - H&M skirt and necklace (podobna spódnica tutaj)
ZEGAREK - PARFOIS watch
BLUZKA - STRADIVARIUS blouse
KURTKA - SHEINSIDE jacket
BUTY - RIVER ISLAND heels
TORBA - ETORBA bag

Lakier do paznokci - Maybelline Colorama

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. piekny kolor maja i ta marynarka mmmm

      Usuń
  2. co ci sie stalo na nogach , bylas na solarium w skarpetkach czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie- what is this???

      Usuń
    2. ach nawet nie zauwazylam ;-) nie chodze na solarium ;-)

      Usuń
  3. Kobalt świetnie zestawiony ze spódniczką! :) świetny blog, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! śliczna marynarka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw - kobieco, ale jednak z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. it looks really fine alex

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny zestaw bardzo na czasie:) elegancko

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz lepsze zdjecia, zestawy i Ty:) jestem zauroczona <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi sie podoba bede tu zagladac czesciej


    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyka z pazurem grrr - pięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ta torebunia :) właśnie mi dzisiaj przyszła trochę podobna:) ale to już wiadomo jak to z nami bywa hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja ciekawa, lecz ja bym zmieniła spodniczka na inny kolor - na przykład żółty ;) i ten łańcuch - coraz częściej widuje je u blogerek - dobry zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super dobrany kolorystycznie, szczególnie kolor marynarki i butów - świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny żakiet!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw baaardzo Ci pasuje :) /E

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik jest cudny:)...kolor marynarki w szczególności przypadł mi do gustu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super żakiecik i spódnica! bardzo zgrana stylizacja!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny zestaw :) super kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten żakiecik :* ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten kolor i zakochałam się w butach! :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć OLqa!!! ;*

    Trafiłam znowu i ja tutaj:) Także nareszcie mogę poudzielać się tu u Ciebie:)) Patrzę na Twoje zdjęcia i bez kitu nie mogę się napatrzeć;) stylizacja świetna, pełna wyczucia i smaku:))

    Jakbyś miała ochotę to zapraszam do mnie;* kamiladzwonkowska.blogspot.pl

    p.s. jest tutaj więcej T?:*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw, rewelacyjnie wyglądasz:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. amazing outfit xx

    OdpowiedzUsuń
  24. swietnie i z gustem ;-)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. naszyjnik i torebka MEGA!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx