14 marca 2013

Panterkowa spódniczka.

Hej! Dzisiejszą stylizację mogliście już zobaczyć na fan page'u, bo ostatnio nie miałam czasu publikować zbyt dużo postów. Mam nadzieję,  że się Wam spodoba i dziękuję za dużo ciepłych słów na skrzynce pocztowej po sobotnim evencie. Zawsze znajdą się tacy co będą chcieli podciąć skrzydła człowiekowi, ale najważniejsze to realizować się w swojej pasji!
Miłego wieczoru, Alex
















KURTKA I BLUZKA  - SHEINSIDE jacket and blouse
SZPILKI - ZARA heels (podobne tutaj)
TORBA -ETORBA bag
SPÓDNICZKA i ŁAŃCUCH - H&M bag and necklace (podobna tutaj)

Paznokcie - Essie


24 komentarze:

  1. śliczna spódniczka!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam łańcuszek z H&M i uwielbiam go ! Jest taki uniwersalny! Cały zestaw świetnie ci wyszedł ale szpilki to numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ;)
    Tylko według mnie spódniczka nieco za krótka.. Przy większym wietrze to może się źle skończyć ;P
    Mimo to.. LUBIĘ! :)

    karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny look, lubię taką kobiecość z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica, lubię wzór panterki w ciekawych połączeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz nieziemsko ! Piękny zestaw, kocham rozkloszowane spodniczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. pantera świetnie wygląda w towarzystwie czerwieni i czerni:) piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramoneska i torba są idealne*.* bardzo fajnie połączyłaś pantere z czerwienią :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kobieco i z pazurem!:)
    nie lubię panterkowych wzorów, ale Tobie one pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i tak kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie dobrałaś całą resztę do tej spódniczki! Wygląda na Tobie mega stylowo :))

    OdpowiedzUsuń
  12. mega spodniczka, super zestawik

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale schudlas ;o swietnie tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobną spódnice i zastanawiałam sie czy tego typu buty ( http://domodi.pl/buty/buty-damskie/botki/15001-czarne-czarny_250732) pasowałyby do niej?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! I przypominasz mi trochę Cajmel! Jesteś prześliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, uwielbiam połączenie czerni, czerwieni i zwierzęcych wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny - kobiecy zestaw! Idealnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod ogromnym wrażeniem tej kurtki i tego, jak ona ładnie ze wszystkim współgra. Również planuję zakup i chyba mam już swojego faworyta https://sklep.dorjan.pl/pl/p/KURTKA-SKORZANA-PIKOWANA-DAMSKA-DORJAN-ANI450/370 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx