19 grudnia 2013

Backstage sesji dla TIMEX.

Ostatnimi czasy miałam przyjemność uczestniczyć w sesji zdjęciowej dla marki TIMEX o czym pewnie większość z Was wie z mojego facebooka :) Zrobiono Nam przepiękne makijaże, fryzury, ubrałyśmy się same lub z pomocą stylisty i siup na zdjęcia! Przyznam szczerze, że nie mogę się ich doczekać, bo już wiem, że będą piękne. 
Ja miałam na sobie bardzo oryginalny model zegarka, sukienkę od Polskich projektantek tworzących pod nazwą Bizuu, naszyjnik glitter oraz "bliżejnieokreślonejmarki" buty ;-) Było od stóp do głów tak jak chciałam i baaardzo w moim stylu. Uwielbiam eksponować swoje walory, podkreślać kobiecość. 
Bardzo mile spędziłam ten dzień, zobaczyłam się z Sylwusią oraz poznałam dziewczyny, których nie znałam jeszcze osobiście, lecz przez bloga. Więcej napiszę przy okazji zdjęć (które robił charyzmatyczny Marcin Kempski ) ;-) Miłego wieczora!














Jeszcze kilka insta fotek ;-) Poniżej z Sylwunią :*



                                                                                     Z Olcią ;*





Przy okazji chciałam podziękować za Waszą aktywność na facebooku, którą bardzo doceniam. Chciałabym wyróżnić jedną osobę i wysłać jej upominek świąteczny - Beata Wolska zgłoś się na olqeczka@gmail.com :*

36 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :) Pięknie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudownieeee !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mega fotki, piekne na pewno beda zdjecia ;-) makijaz, fryzura, stylizacja - wszystko idealnie do Ciebie pasuje. Mialas jakis wplyw na to :D?

    OdpowiedzUsuń
  4. super x D jestes przepiekna <3 a te rozowe usta mmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra post pieknie wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka i naszyjnik:)Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięęęęknie wyglądałaś :) I jak pasuje Ci ta różowa pomadka, jestem zachwycona ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny naszyjnik! super wyglądałas, szkoda tylko, że zegarka z bliska nie pokazałaś :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  9. kawa piernikowa z mojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja. Pięknie wyglądałaś. Zazdroszczę :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, bardzo pięknie!! Wspaniale!!!

    buziaki:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienkę miałam zaje....cudownie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. co robisz, że masz tak śliczną cere? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co robisz, że masz tak piękną cere? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cera nie jest sliczna, dobry podklad, korektor i puder ;) pozdrawiam

      Usuń
    2. ale mimo to wyglada super :))

      Usuń
  15. piękny makijaż! Ciekawa jestem już efektów sesji ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka! Jakie ładne szpile, kolor mega!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. czemu piszesz sobie anonimowe słodzące komentarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ktore drogi anonimie? napisalam ich tyle, ze zgubilam juz rachube ;-D

      Usuń
    2. hahaha daj spokoj Ola komus zal dupe sciska:)

      cmokkk:*

      Usuń
  18. sukienkę powiem Ci miałaś prześliczną <3

    OdpowiedzUsuń
  19. najzabawniejsze było to, że do sesji wybrałaś prawie taką samą sukienkę, jak ta, w której przyszłaś ;) zatem zdecydowanie było w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. co to za akcja z tym Timexem ogólnie :) ?
    Wybrali blogerki wg. jakiegoś klucza czy był jakiś konkuurs dla blogerek czy jak :D ?

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie wygladalas <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx