1 grudnia 2013

Codzienność.

Hej! Ostatnimi czasy nie dość, że nie potrafię skleić zdania, bo jedyny język który pcha mi się do głowy to francuski (którym to komunikuję się 10-11 godzin w pracy) to jeszcze wychodząc na zdjęcia zawsze "coś" sprawi, że ich nie zrobię. Choroba, pogoda, brak czasu czy wyładowana bateria w aparacie. Cóż żyć nie umierać, prawda? Dzisiejsze zdjęcia robiłam spory czas temu z mamą. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.
Miłego wieczoru!
Alex








NASZYJNIK - GLITTER necklace, TOREBKA - PARFOIS bag , JEANSY - BIG STAR jeans, BUTY - STRADIVARIUS boots


Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!
4000+ styles, from $1.99, only 24 hours!
Don’t miss, girls:

20 komentarzy:

  1. Wygoda to u mnie podstawa ubioru, gratuluję mamie ma talent kochana do robienia fotek:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dekolt sweterka idealnie łączy się z naszyjnikiem! A do butów mam słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torebka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, torebeczka jest genialna oo i sweterek ZARA, który sama też posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez go mam ;-) piekny, codzieny zestaw

      Usuń
  6. świetna stylizacja, bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek :) I świetną masz figurę!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawione kolorki i ta niebieska torebka na przełamanie kolorystyki :) Urocze naszyjniki!

    OdpowiedzUsuń
  10. aawww, te buty! nienawidze Cie! :D co takie znajde gdzies to albo rozmiaru nie ma albo kosmicznie drogie, pfi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx