21 września 2014

Casual, comfy outfit. Black and white.

Hej! Już na początku chciałam Wam napisać, że nie było mnie tu ostatnio, bo miałam dość sporo startów i cały czas się do nich przygotowywałam ;-) W międzyczasie przebiegłam Bieg Bachusa, Półmaraton Zielonogórski, a wczoraj także Bieg Świebodziński. Zapisałam się również na swój pierwszy maraton w życiu w....... Paryżu!!!!!:)) Poziom mojej ekscytacji nie zna granic :D Mam nadzieję, że będziecie trzymać za mnie kciuki!:) A odnośnie stylizacji, prosto, wygodnie, na co dzień.
Parka jest nowością w mojej szafie i czuję, że zaprzyjaźnię się z nią jesienią ;-) 
Miłego wieczoru! Dziś Polska zdobywa złoto w siatkówce!:)
Alex








Parka - Mosquito jacket, Buty - Wojas shoes, Okulary - Ray Ban sunnies, Torebka - Venezia bag, Koszulka - Robert Kupisz tee, Zegarek - Michael Kors watch, Naszyjnik - By Dziubeka necklace

13 komentarzy:

  1. Też mnie kusi ta koszulka, muszę się przejść do empiku :)

    Codziennik kobiety

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę maratonu w Paryżu, ja jakoś wciąż nie mogę się do biegania przekonać.
    Świetna parka :)
    Pozdrawiam.
    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna parka :))
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna koszulka! Taka patriotyczna!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  5. Super masz parkę! Podoba mi się ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz:) Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co się stało z twoimi włosami? wyglądają na zniszczone i bez życia. czy to nie przypadkiem efekt uboczny diety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słońce + wakacje zagraniczne = osłabienie kondycji włosów. Nie jestem na żadnej diecie, po prostu nie jem słodyczy, a jak już się zdarzy to bardzo rzadko. Poza tym jem bardzo zdrowo, więc sądzę, że to powinno tylko polepszyć ich stan :-P Mam nadzieję, że odżyją na zimę ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. przesliczny zestaw, a ktos kto mowi, ze twoje wlosy sa brzydsze to niech pokaze swoje:) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx