11 września 2014

Podsumowanie letnich stylizacji.

Hello! Dzisiejszy wpis będzie małym podsumowaniem letnich stylizacji, których już przez długi czas nie będziecie widzieć na blogach. Jesień już za rogiem, tak więc pozwólcie, że wrzucając te zdjęcia nacieszę jeszcze me oczy "ciepłymi" zdjęciami i powspominam słoneczne dni.
Miłego wieczoru!
Alex

Torebka - Mosquito Buty - Stylowe Buty



Spódniczka - Mosquito Top - New Yorker





Kombinezon i torba - Mosquito, Kapelusz - Bershka
Komplet i torba - Mosquito, Buty - Aldo





Sukienka i torebka - Mosquito, Buty - Zara


Sukienka - Mosquito, Buty - Kazar, Torebka - Michael Kors
Spódniczka - Mosquito


Kurtka- Bershka, Okulary - Ray Ban via optykaworld.pl


Która Wam się najbardziej podobała i dlaczego? Z góry dziękuję za każdą opinię! ;*

22 komentarze:

  1. Wszystkie mają coś w sobie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje :)
    Przed ostatnia mnie oczarowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie świetne, ale 6 podoba mi się najbardziej - wyglądasz prześlicznie :)

    obserwuje, na pewno będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie wygrywa kombinezon czarny z długimi nogawkami kapelusz, szara torba, sandałki oraz ta stylizacja z tiulówką i pudrową ramoneską <3

    OdpowiedzUsuń
  5. CAŁA MASA PIĘKNYCH STYLIZACJI
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. w spódniczkach i sukienkach wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zazdroszczę takich długich włosów
    u mnie konkurs - http://martienna.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahhh... Ciężko mi znieść ten fakt ;p.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne..najbardziej podoba mi się stylizacja z rozkloszowaną czarną spódniczką i różową kurtką

    OdpowiedzUsuń
  10. W 80% wciaz te same buty... wciaz to samo tlo do zdjec... czy przykladasz troche uwagi do estetyki zdjec i ich strony technicznej ?

    OdpowiedzUsuń
  11. moja ulubiona to oczywiscie czarno-rozowa z tiulowa spódnisią <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko, co z czernią aprobuję. uwielbiam czerń latem, a tamta sukienka z falbaną to mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na każdym zdjęciu przyciągają nas buty. Te szpilki z pomarańczową piętą są rewelacyjne!

    Pozdrawiamy i zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh...wszystkie piekne

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra dawka ciekawych stylizacji, wiele naprawdę ładnych elementów.
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga o nowej nazwie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem wierną fanką tych butów!!
    Świetny blog , bardzo dobre outfity ;)
    Zapraszam do mnie
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx