1 kwietnia 2015

Sporty look

Hej! Jeszcze kilka dni temu nic nie zapowiadało tak drastycznego powrotu niskich temperatur i serce aż się radowało na widok pięknego słońca przez okno. Na próżno więc chowaliście buty zimowe i płaszcze, bo niestety moja najbardziej znienawidzona pora roku da się nam jeszcze we znaki:(
Mam tylko nadzieję, że w lany poniedziałek nie będzie wichury, deszczu czy śniegu, bo planuję start w Nowej Soli w biegu na 10 km - nie liczę na cud, bo po 5 tygodniowej przerwie bardzo ciężko wrócić mi do biegania w "normalnym czasie", ale przynajmniej miło i aktywnie spędzę godzinę ;-)
EDIT: wczoraj gdzieś mi zaginął post :<
Buziaki,


Alex












Parka i spodnie - Mosquito parka and pants, Buty - Nike airmax thea sneakers, Zegarek - Daniel Wellington, Bluzka - Romwe

Jeśli chcecie kupić zegarek D.W ze zniżką 15% wpiszcie kod rabatowy "love-makeup-fashion" przy zamawianiu ;-) Kod ważny jest do końca kwietnia!

11 komentarzy:

  1. Myślę, że z czarnymi spodniami prezentowałoby się lepiej.
    Świetny look, przypomina, że to już wiosna gdy za oknami istny galimatias.
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wygląda ta parka w takim miętowym kolorku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku już myślałam że ubrałaś białe skarpetki i chciałam krzyczeć z przerażenia hahah :D ale zestaw mi się podoba bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny sportowy look na wiosnę!
    Piękne, cudowne pastele!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja,
    na obecne pogody idealna :)
    podoba mi się ta koszulka, ostatnio bardzo zwracam uwagę na różne oryginalne koszulki z nadrukami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w bieganiu! A kurteczka cudowna, zakochałam się w niej :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka perfekcyjnie pasuje na Wielkanocne śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie zestawiłaś ze sobą różne kolory. Ciekawy mix na który ja bym się chyba nie odważyła :)

    Pozdrawiam! :)
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Parka rewelacyjna, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarombiste ubrania! Wszystko pasuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx