4 kwietnia 2015

Sukienka idealna na Wielkanocne Śniadanie

Hejka! Dziś w planach miałam pokazanie wam mojego nowego nabytku (w sumie to dwóch) w stylizacji, ale udało nam się zrobić zdjęcia tylko z jedną torebką, bo było tak zimno, że ledwo co wytrzymałam, by zrobić te kilka poniżej. Zabawne, bo wychodząc z domu było ciepło i świeciło słońce... ;-) 

Wesołych Świąt Kochani - zdrowia, pomyślności, pogody ducha :*
Alex







Sukienka - By o la la dress, Zegarek i Torba - Michael Kors watch and bag (torbę znajdziesz tutaj), Buty - Bershka heels, Okulary - No name sunnies

30 komentarzy:

  1. Olu, jestem zakochana w tej sukience! Idealna jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna jest ta kiecka ja przymierzałam z tej firmy taką w mapę;) ale wydaje mi się, że za taką jakość cena jest dosyć wygórowana;)

    wyglądasz bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie jest droga...w ogóle by o la la strasznie podrożało odnoszę takie wrażenie ;) na szczęście u nas było otwarcie sklepu i była zniżka 15% :)

      Usuń
  3. Sukienka nie w moim typie jak na wielkanocne śniadanie. Dla mnie fajnie wyglądałaby z jakimiś sportowymi butami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że fajnie - już ją mierzyłam do moich pudrowo-różowych converse'ów i planuję się tak ubrać jak tylko zrobi się cieplej ;-) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Pięknie mysia wyglądasz ale zakładaj ten trencz z poręczy, bo zachorujesz!!! Korsik zacny milejdi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukieneczka, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wygladasz:) przegladalam stare posty i musze ci powiedziec ogromna metamorfoza wow:)))) bardzo duzo schudlas, w ogole wypieknialas no i bardzo podoba mi sie teraz twoj styl:)
    pozdrawiam i nadal obserwuje z ukrycia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! :)) To również dzięki Wam i Waszym cennym radom ;-) Pozdrawiam ciepło:*

      Usuń
  7. Świetna stylizacja. Niesamowity zestaw, ta sukienka jest genialne! Jesteś bardzo fotogeniczna i wyglądasz w tym bardzo kobieco. Nowy post na http://black-pearls.blogspot.com/, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny komplet. Umiesz się ubrać. Podoba mi się Twoja sukienka, która podkreśla Twoje idealne nogi. Poza tym czuć już tutaj wiosnę, a tego wszystkie w koło pragniemy. Kobiecy ideał jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Z tym ideałem - proszę Cię ;P ;-)

      Usuń
  9. Piękna kreacja. Te buty podkreślają charakter !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zaszaleć i założyć wzorzyste butki, ale wtedy gryzły się z torebką, a że to miał być jej debiut to wybrałam torbę ;-) pozdrówka;)

      Usuń
  10. Jakie rajstopy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam dokładnie, ale marki Gabriella max 10 den ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Super look :) Jednak moją uwagę zwróciła piękna torebka i buty! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka cudo <3
    Obserwacja za obserwację ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ta sukienka jest boska - wygladasz prześlicznie
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki rozmiar sukieneczki??????

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx