14 marca 2016

Green parka OOTD

Hej! Jak pewnie zauważyliście ostatnio jest mnie tu troszkę mniej, ale nic nie poradzę na notoryczne niewyspanie i zmęczenie, na które nie pomaga nawet spora dawka endorfin po treningu crossfit''u. ;-) Co prawda po workoucie czuję się świetnie, ale wracając do domu rozleniwiam się i padam na kanapę - cóż, taki los leniwca ;-)) Mawiają, że pewne rzeczy się nigdy nie zmieniają - tak jak w przypadku mojego gadulstwa.:-) No hello, czy ktokolwiek wyobraża sobie mnie z zamkniętą buzią? Ja też nie ;-) Dziś prezentuję Wam po raz pierwszy parkę, którą mam już 4 lata, którą planowałam oddać, której nie lubiłam, a którą polubiłam. :D Nowością jest także torebka worek, która skradła moje serce!
Życzę Wam miłego wieczora, ja uciekam powoli spać! Buziaki :)


fot. Paulina

Zegarek - T.Hilfiger watch
 Buty - Wojas biker boots (podobne,podobne)
Jeansy - HM jeans
Pasek - T.Hilfiger belt (podobny,podobny)
Torba - Brytyjka.pl bag
Kurtka - Romwe parka
Okulary - Ray Ban shades (podobne)
Sweter - FF sweater

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna torba, świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis modomania.o12.pl/modne-torebki-wiosna-2016

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Kurtka jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta parka, jednak wolała bym już schować kurtki do szafy :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Ta sportowa parka wygląda na Tobie świetnie. Myślę, że khaki to właśnie Twój kolor.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka fantastyczna, a zauważyłam, że takie torby są teraz coraz bardziej popularne (trochę kojarzą mi się z latami 90-tymi).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx