21 marca 2016

Mirroir, dis moi qui est le plus beau?

Czy mówiłam Wam kiedyś, że uwielbiam pisać posty motywacyjne i zachęcające do działania? Z pewnością! Sama jestem ich ogromną fanką i chłonę je z wielką przyjemnością, mimo, że nie jestem zapaloną czytelniczką czegokolwiek. Ok, niech będzie - Grey'a czytałam z wielkim uśmiechem na twarzy, ale wracając do tematu ;-)  Dzwoni budzik rano, Ty jak zwykle zmęczona, niewyspana, żałujesz, że nie możesz dłużej pospać. Przestawiasz budzik na "za 10 minut" i tak dzieje się kilka razy. Znajome, prawda? 

Obiecujesz sobie, że będziesz wyglądać dziś oszałamiająco - staranny makijaż, piękna fryzura... niestety zawsze przegrywasz nierówną walkę z budzikiem. Jeszcze bardziej znajome? Malujesz się w pośpiechu upuszczając kolejno puder, bronzer, a kończąc na wsadzeniu sobie tuszu do rzęs do oka lub umazaniu połowy twarzy. Śniadanie jesz w pośpiechu w aucie i w końcu wysiadasz cała w okruszkach przed firmą z uśmiechem na twarzy. Uff, udało się, nie spóźniłam się! Wsiadasz do windy, wchodzisz do biura, nie zdążysz się obrócić i nadchodzi 16.
"I believe I can fly" śpiewasz sobie w myślach i mimo zmęczenia jesteś szczęśliwa. Czujesz, że możesz wszystko! Masz czas wyłącznie dla siebie: na trening. na przygotowanie obiadu na kolejny dzień, na poleżenie na kanapie i oglądnięcie durnego serialu, na poczytanie książki, na odebranie dzieci z przedszkola/szkoły, dla chłopaka/męża. Czujesz, że żyjesz. Znajdź w życiu cel. Coś co da Ci szczęście i umocni Twoje poczucie własnej wartości. Zrób wszystko, by móc wreszcie jednego dnia powiedzieć - "jestem szczęśliwą osobą!". Pamiętaj, każdy definiuje "szczęście" w zupełnie inny sposób i nie da się wszystkich umieścić w tej samej bajce. Jedyne co możecie zrobić to napisać ją sobie sami. Nie bójcie się - nie każdy rodzi się pisarzem.
 Buty - Deezee heels
Spodnie - HM jeans
Bluzka - Ranita Sobańska for 4f blouse
Pasek - T.Hilfiger belt
Kopertówka - Glitter clutch
Zegarek - T.Hilfiger watch
Kurtka - She inside jacket

16 komentarzy:

  1. jeju jakie śliczne szpileczki! <3

    Zapraszam do mnie http://holaholafashion.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie podkreśliłaś stylizacje tymi bucikami! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz prześlicznie <3. Buty mają cudowny kolor i rozweselają całą stylizację. Najpiękniejsza <3.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne szpileczki, mają piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wszystko idealnie dobrane! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne szpileczki i masz ekstra figurę! :)
    www.szafamajniaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znalazłam metodę na szczęśliwe poranki - nastawiam budzik na 10-15 minut wcześniej, dzięki czemu mogę w spokoju wypić kawę i nie wybiegać z domu na ostatnią chwilę. Nie mam problemu, żeby zwlec się z łóżka ;) Zdecydowanie wolę to zrobić trochę wcześniej niż później jednocześnie malować oczy i zęby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look!! Love the heels!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  10. Super look:)
    ladycrazyloop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam te same buty w wersji lekko fioletowej/różowej :) sa cudne. Twoje piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym się tak ubrała :) Dodałaś kobiecego charakteru tej stylizacji tymi kobaltowymi szpilkami :)
    Tekst bardzo mądry i dodający skrzydeł :) Życie bez wyznaczonego celu nie miałoby sensu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx