9 maja 2016

Air Max 90

Hej! Dziś mam dla Was wpis z użyciem czarnych maxów, które mam już dość długo, ale z powodu ubogiej, sportowej garderoby, nie miały one okazji często pojawiać się na blogu. ;-) Jakiś czas temu stwierdziłam, że nie będę dodawać takich "luźnych" jak chodzi o tekst postów, ale szybko zrezygnowałam z tego pomysłu - w końcu pisząc bez głębszego zastanowienia jesteście w stanie mnie lepiej poznać, a chyba o to też chodzi? :) Wczoraj opublikowałam na fanpage informację na temat powiększenia przeze mnie ust i jest tak ogromny odzew w wiadomościach prywatnych, że postaram się wrzucić posta informacyjnego jak najszybciej, ale dajcie mi troszkę czasu. :) Na moim instagramie pojawiły się już zdjęcia z "nowymi" ustami, tak więc jak ktoś chce zobaczyć to zapraszam. :))
Tymczasem pozdrawiam Was tak cieeeepło jak jest teraz na dworze - w końcu chce się żyć! :))))
Buziaki!:*
Alex

Buty - Airmax sneakers
Spodnie - lokalny sklep/local shop
Okulary - Firmoo sunnies
Torebka - Brytyjka bag
Top - HM top
Zegarek - M.Kors watch 

14 komentarzy:

  1. Super. Świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię taki na co dzień zestawy.
    Osobiście jestem za tym aby pisać posty na luzie.
    Jednak ta sfera prywatności jest dla mnie bardzo ważna.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod wszystkim co napisałaś :) buziaki

      Usuń
  3. Podoba mi się tu :)
    http://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, wygodny look ;)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;-) chciałam pokazac siebie na co dzień, bo teraz częściej można mnie spotkać w takim wydaniu niż na obcasach ;P:)

      Usuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, super buty, lubię takie luźniejsze klimaty;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx