7 czerwca 2016

Casual sporty

Hej, hej! Troszkę mnie tu nie było, ale ostatnio miałam totalnego lenia, bo mając zdjęcia w zapasie nie potrafiłam wygospodarować chwili, by coś wrzucić - shame on me! Dziś "przychodzę" do Was ze sportową stylizacją, czyli tak jak noszę się na co dzień. Jakoś zgubiłam wenę do noszenia obcasów i ostatnio prezentuję się zazwyczaj na sportowo (:D) z roztrzepanymi włosami i zdarza się, że bez makijażu :D Kiedyś nie wyszło się po bułki do sklepu bez szpilek na nogach, a dziś? No coż, starość nie radość. ;-) Życzę Wam wspaniaaałego wieczora! Buziaki
Alex

Buty - Reebok sneakers (tutaj/here)
Spodnie - Hypnose local shop
Torba - Brytyjka bag
Okulary - Ray Ban shades (tutaj/here)
Bluzka - Robert Kupisz tee
Kurtka - Romwe jacket
Zegarek - T. Hilfiger watch
Naszyjnik - By Dziubeka necklace

14 komentarzy:

  1. Podoba mi sie :) 100% mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również na co dzień wole styl bardziej sportowy.
    Natomiast ostatnio mam wenę na sukienki :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w takim codziennym "wydaniu":) Kurtka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE THE JACKET!! COOL LOOK

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wyglądasz:) świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja :)
    http://www.rafalboruch.com/sesja-buduarowa/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja osobiście jestem zachwycona torebką. Nigdy nie oglądałam się za frędzlami, ale taka wersja torebki do mnie bardzo przemawia!
    a korzystając z okazji, że prowadzisz bloga modowego bardzo gorąco proszę Ciebie o przysługę! Proszę, wypełnij ankietkę, bo jest mi to potrzebne na studia do zaliczenia przedmiotu. (badam tylko blogerów) https://docs.google.com/forms/d/1GVAkEM4P9tJdragEXWegmcZx-i2coztl1SjvksBHhfU/viewform?c=0&w=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi osobiście bardzo się podoba torebka. Nigdy nie oglądałam się za frędzlami, ale torebka w takim wydaniu bardzo mi się podoba.
    a korzystając z okazji, że prowadzisz bloga modowego bardzo gorąco proszę Ciebie o przysługę! Proszę, wypełnij ankietkę, bo jest mi to potrzebne na studia do zaliczenia przedmiotu. (mogą wypełniać tylko blogerzy) https://docs.google.com/forms/d/1GVAkEM4P9tJdragEXWegmcZx-i2coztl1SjvksBHhfU/viewform?c=0&w=1

    z góry bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look, od dziś moja inspiracja :) Muszę taką torebkę upolować :)

    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że uciekł od Ciebie ten leń bo zdjęcia bardzo ładne!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx