14 sierpnia 2017

April vibes

Hej! Nie chcę znowu zaczynać wpisu od "trochę mnie tu nie było", ale daty postów mówią same za siebie - nie było mnie tu i jestem na siebie bardzo zła! :(  Nie chciałam wrzucać samych zdjęć, a wena do pisania jakby o mnie zapomniała... 
Wracam dziś z pięknymi, kwietniowymi zdjęciami, które przy aktualnej pogodzie, nadal są aktualne.
Życzę Wam miłego, słonecznego, długiego weekendu kochani! :) Niedługo wrócę także z wpisami makijażowymi - mam nadzieję, że będziecie chętnie zaglądać! Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba stylizacja i fotki :) 
Buziaki
Alex

Za te piękne paznokcie odpowiada Ania z Lejdis :*
fot. Paulina
Sukienka - Mosquito dress
Kurtka - Bershka ramoness
Torebka - Michael Kors bag (ten sam, większy model tutaj)
Oksy - Celine sunnies
Zegarek - Tommy Hilfiger watch (podobny tutaj)
Buty - No name shoes (podobne tutaj, tutaj)

6 komentarzy:

  1. Love that stylish outfit with that skirt and jacket! :)

    Looking so pretty! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramoneska jest śliczna, właśnie takiej szukam <3
    Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, na już nadchodzącą porę jesienną zapowiada się bardzo interesująco. Bardzo zainteresowały mnie buty, które wskazują na chyba pewien bunt, wygladają świetnie, bardzo chętnie sprawdziła bym jak wygląda to w takich Visihttps://zoio.pl/obuwie/czolenka-na-koturnie . Zawsze podkreśli to kobiecość. Super wyglądasz! Dodatkowo ta skóra idealnie się komponuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki i świetna stylizacja. Widziałam podobne w Outlet Center w Lublinie, chyba się wybiorę ponownie po taki zestawik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx