14 listopada 2013

Ombre sweater

Hej! Sezon na ombre skończył się już dawno temu, ale jak zobaczyłam ten sweter nie mogłam się oprzeć!:) Teraz jest jednym z ulubionych w mojej szafie! Nie mam dziś zbytnio weny na dłuższe pisanie, bo przez kilka dni nie biegałam, a dziś zrobiłam 10 kilometrów i jestem dość zmęczona!:) A Wy coś dzisiaj dla siebie zrobiliście/zrobiłyście?:)
Alex











SWETER - SHEINSIDE sweater , BUTY - STRADIVARIUS boots , PŁASZCZ - SHEINSIDE coat, TOREBKA - PERSUNMALL bag , JEANSY - BIG STAR jeans

18 komentarzy:

  1. Przepiękny płaszcz i sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto a zarazem dzieki swetrowi ciekawie ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw:) stanik tylko bym zmieniła, bo przebija spod sweterka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Piękna :) za płaszcz dałabym się pokroić, a takiego swetra właśnie szukam ;) mogłabyś mi podać jego skład ? bo niestety nie mogę znaleźć go na stronie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja <3 bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    Ładne masz zdjęcia, bloga również :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sweter cudo, ale płaszcz jeszcze piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem maniaczką toreb, twoja jest genialna kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny sweterek :) Bardzo delikatny!
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie delikatne ombre na ubraniach, śliczne buciki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx