27 listopada 2013

Jesienny spacer

Hej! Dzisiejsze zdjęcia robiłam ponad miesiąc temu lub jeszcze dalej, jednakże jakoś wypadły mi z głowy ;-) Ostatnio mam "gorszy okres" co jeszcze potęguje fakt, że jest zimna, jest ciemno, zimno i nieciekawie. Ot! Cieszy mnie jedynie fakt, że pod koniec roku będziemy już na swoim! Już się rozglądam za toaletkami, szafami, dekoracjami do mojej GARDEROBY ;D Achh!:))
Miłego wieczoru!









BUTY - VENEZIA heels ,OKULARY - RAY BAN sunnies , PŁASZCZ - HM coat , SZALIK - ZARA scarf , TOREBKA - MICHAEL KORS fulton bag


Romwe Black Friday Sale
Up to 75% off, over 3000+ styles
Biggest discount! Most styles ever!
Don’t miss, girls!
Date: 11/26/2013 -11/30/2013




19 komentarzy:

  1. piekna!!!!:)) przepiekne zdjecia super otoczenie ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszczy i śliczna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja! Apaszka w panterkę dodaję charakteru stylizacji ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie zdjecia kto Ci robi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny płaszcz, cudowna ty!

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look:0 torebeczka jest słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna torebeczka
    pięknie wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie, wspanialy, jesienny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mama takie piekne zdjecia robi?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx