3 listopada 2013

Pokaz MOHITO - Fashion Week 2013

Hej! Dzisiaj chciałam Wam napisać co nieco o pokazie Polskiej marki  MOHITO, która szczerze bardzo mnie zaskoczyła tym co pokazała na wybiegu.  Jeszcze przed rozpoczęciem się pokazu rozmawiając z ludźmi siedzącymi dookoła m.in z Anią nieco sceptycznie wyrażałam się o pokazach tej marki. Gdy na wybieg weszła pierwsza modelka wiedziałam, że to co mówiłam przed chwilą nie będzie miało już znaczenia..




Wspaniałe, odważne stylizacje to coś czego brakowało na wielu pokazach. Świetnie dobrane akcesoria, a w szczególności buty, które były najbardziej charakterystycznym elementem stylizacji. Poniżej świetna, nowoczesna stylizacja z krótkim, oversize'owym topem, która była jedną z moich ulubionych. Pomimo mojej niechęci do okularów typu "lenonki" ten look kupuję w całości.



Biel była często pojawiającym się motywem w kolekcji tej marki. Topy, spódniczki, spodnie czy torebki. To będziemy nosić w przyszłym roku. 



Skórzana spódniczka, która świetnie wygląda do obcasów i która  przy sportowym looku sprawdziłaby się równie dobrze ze względu na sznurki delikatnie zmieniające jej charakter W tej stylizacji wolałabym dłuższy "a la skórzany" top, jednakże nie stylizacje tu oceniam. Bluzka (stanik?) mało praktyczna jak chodzi o nasz klimat, jednakże świetnie się sprawdzi do sesji zdjęciowych czy właśnie na pokazach. Cały czas zastanawiają mnie te buty - czy da się w nich chodzić (dłużej niż godzinę..) ? Wyglądają bardzo oryginalnie i z chęcią bym je widziała w mojej garderobie...


Świetny pomarańczowy komplet połączony z białą kamizelką czy kombinezon cały w bieli sprawiają, że jedyne o czym myślę to przyszłe wakacje, ciepło i lekkość. Obydwa zestawy świetnie sprawdzą się na wieczorne wyjście...



Dość specyficzny komplet, jednakże bardzo przykuwa uwagę ze względu na "delikatne" prześwity w topie. Nie jestem tylko pewna czy to za sprawą mojej ulubionej Fashion Weekowej modelki ten look tak mi się podoba, bo nie sposób oderwać od niej oczu! I te sandały całe w czerni - cudne.


Boska, magnetyzująca Ewa Wladymiruk!



Kobieta XXI wieku - niezależna, kobieca, pewna siebie, umiejąca podkreślać swoje atuty, businesswoman, mocna, dążąca do celu - takie określenie nasuwają mi się na myśl patrząc na sylwetkę poniżej. Już podczas pokazu najbardziej upodobałam sobie ten look, który urzekł mnie swoją prostotą. Cekinowy, biały top jest najbardziej wyróżniającym się elementem tej stylizacji, a cała reszta robi jako tło.


 Nie mogło zabraknąć  kompletów, które w tym roku (w zeszłym zresztą także) przeżywają renesans.Powróciły one do łask projektantów i z wielką aprobatą są przyjmowane przez fashionistki na całym świecie. Ja chętnie zaopatrzyłabym się w pikowany komplet (ten od Pajonka chwycił mnie mocno za serce, jednakże narazie nie mogę sobie na niego pozwolić.) top plus spódniczka, więc z chęcią przejdę się do Mohito jak tylko wejdzie ta kolekcja!


wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony mohito.pl

Jeśli chcecie zobaczyć film z pokazu zapraszam na mój instagram gdzie wrzuciłam ten i inne filmy z fashion weeku. Zachęcam do obserwowania, staram się codziennie coś wrzucić.

Romwe Party Season Sale! Up to 50% off!
Valid dates: Nov5 to Nov11
Don’t miss, girls!





10 komentarzy:

  1. wow zaskakujaca i cudowna kolekcja biala sukienka i top ze spodniami wg mnie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatni zestaw najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. huhuh ale tu wyszłam na krytyczkę ;D tylko Pani link do bloga coś nie działa ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna fotorelacja :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa kolekcja,ten prześwitujący komplet wpadł mi w oko już na pierwszym zdjęciu! cudowny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Lubię markę odzieżową i drinki Mohito:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx