26 lutego 2016

Iphone 6s case

Hej! Jeśli obserwujecie mojego instagrama to pewnie wiecie, że czas temu stałam się szczęśliwą (:D) posiadaczką Iphone 6s :) W przypadku każdego telefonu bardzo ważną sprawą jest zadbanie o to, by się nie porysował, a także o to, by fajnie wyglądał - przynajmniej dla mnie :)  Wybór etui na telefony marki Iphone jest tak ogromny, że z trudem opanowuję się, by nie sprawić sobie kolejnego. ;-) Mój pierwszy wybór padł na panterkowe etui Just Cavalli jednak jak na typową kobietę przystało zachciało mi się kolejnych.  Wtedy trafiłam na stronę etuo.pl gdzie oprócz standardowych modeli jest też możliwość stworzenia spersonalizowanych case'ów. Pierwsze o czym pomyślałam to zdjęcie piłki do koszykówki jednak szukając ciekawych inspiracji w internecie nie znalazłam nic ciekawego, tak więc skończyło się na wyborze 3 gotowych case'ów. 
Cukierkowe usta to coś, co wpadło mi w oko od razu - większość kobiet lubi słodkie obrazki, a te usta są wprost bajeczne, prawda?
Następnie oglądając kolejne strony wpadłam na case'a ze świnkami - kto mnie zna wie doskonale, że kocham świnki, a hasztagu świnkahalinka używam na instagramie bardzo często, tak więc wybór był oczywisty :D Czy to etui nie jest przeurocze? :)
I na koniec wisienka na torcie, czyli coś o czym wspominałam już na początku wpisu - piłka od koszykówki. Do wyboru był tylko jeden wzór z piłką, ale ze względu na moją miłość do tego sportu zdecydowałam się także i na tego case'a. Marzy mi się jeszcze taki z napisem "basketball never stops" :-) 
*wszystkie zdjęcia zrobione iphone 6s :)
Jak Wam się podobają moje wybory?  ;-) Z pewnością będziecie mogli je zobaczyć w wielu "selfie", które zamieszczam na instagramie :-)) Czekam na Wasze komentarze! Buziaki

8 komentarzy:

  1. Wspaniale! Coraz więcej ludzi je ma. widziałam na reklamach, że całkiem fajna sprawa z tego iPhone 6s. Ja natomiast wolę starego poczciwego Androida :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Super casy,
    Uwielbiam takie gadżety
    _____________
    Pozdrawiam MARCELKA ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. najładniejszy jest pierwszy, ale świnki też są całkiem fajne :) zdjęcia mi się podobają, lubię jak tło jest ładnie komponowane i widac że się przyłożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy case jest przepiękny i najbardziej do mnie pasuje :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne casy :) Ja mam 4s, ale na razie nie mam potrzeby zmieniać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie te etui. Szkoda, że na mój telefon nie można zmienić :-)
    http://ladycrazyloop.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko ten kosz z piłką jakoś nie pasuje :) ale świnki są świetne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx