16 lutego 2013

..When the daylight comes I'll have to go..

Hej! Przez jakiś czas nie pojawiały się posty, ale teraz postaram się je dodawać co dwa dni. Mój napięty "plan dnia" niestety nie pozwala mi na codzienne robienie zdjęć, ale już się na to przygotowałam także bądźcie czujni!:) Zestaw na co dzień, widziany pewnie na stu blogach, ale na ulicach szczerze nie widziałam jeszcze ANI JEDNEJ dziewczyny w "litach" z ćwiekami i w miętowym sweterku ;-)) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!



















SWETER -AXPARIS jumper
ZEGAREK - MICHAEL KORS watch (podobny tutaj)
SPODNIE - NEW YORKER pants
KURTKA - SHEINSIDE jacket
TORBA - ZARA bag
BUTY - KUPIONE W SIECI (podobne tutaj)  shoes

Lakier do paznokci - Essie - Mint Candy Apple

Przy okazji patrzcie jakie piękne, kolorowe nowości weszły na Mosquito :)









37 komentarzy:

  1. ladnie Ci w podkreconych wloskach :)
    a zestaw mi sie spodobal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Fajnie wszystko połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny zestaw jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie, na pewno bede czesciej wpadac ;-))) dodaje do ulubionych;-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie;) Ale za mną chodzą te buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja, torebka jest bardzo ładna i idealnie pasuje do zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie , zresztą jak zawsze:))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz jak zawsze:) tworzysz świetne zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny sweterek, zestaw bardzo urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna torba! Lubie motywy panterki, ale nie za duzo. Jest idealna, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię za chodzenie w litach, szczególnie w taką pogodę, mi to idzie fatalnie, dlatego przygodę z litami odpuściłam sobie już dawno;d

    OdpowiedzUsuń
  12. kurteczka jest genialna:)
    nie wiem czemu ale wolę Cię chyba w prostych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kurtki! Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny blog:) obserwuje:)
    i zgadzam się z Tobą w 100% co do litów;p na blogach ich pełno,a jak ja w nich szłam po ulicy to czulam się jak dziwolong;p bo naprawdę mimo tego,że mieszkam w dużym miescie ani razu nie widzialam dziewczyny w takich butach;p smieszna sprawa;p
    stylizacja rewelacyjna:) sweterek jest boski:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja, pisałam juz na MP . Cały zestaw genialny. Dodajemy sie do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz przepięknie! :)
    sweterek cudny a buty jeszcze bardziej :)))
    całość genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez ostatni czas bardzo zmieniłaś swój wygląd na subtelny i romantyczny! Dobrze Ci tak :). Super fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne masz wlosy, super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog, śliczne zdjęcia, obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja!
    wyglądasz ślicznie :)

    zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw jak zawsze idealny! bardzo mi się podoba :)
    ten sweterek boski :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne buty i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fryzurka super:)
    a co do figurki to chyba naszły jakieś małe zmiany, dawno nie zaglądałam ale wydaje Mi się że schudłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mi sie podoba taki zestaw! ramoneska i sweterek sa rewelacyjne ! super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super stylizacja ;) świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz:) A lity są cudowne *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny jest ten sweter, wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz bardzo ładnie. Podoba mi się ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasuje Ci ten kolor sweterka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx