28 lutego 2013

Moro shirt and transparent bag.

Zawsze zastanawiając się nad tytułem wpisu (a robię to nie dłużej niż 15 sekund;p) przychodzą mi do głowy same dziwne tytuły, więc przeważnie kończy się to opisem rzeczy po angielsku.  Wiem, wiem kreatywne, ale po całym dniu intensywnej pracy cieszę się , że jeszcze widzę na oczy. Niektórzy dziwią się jak mam jeszcze siłę dodawać wpisy po pracy... wiecie co daje siłę? Pasja ;-) Kocham mojego bloga i kocham to robić!:)  Miłego wieczoru!

POZA TYM JUTRO BĘDĘ NA OTWARCIU PIERWSZEGO SALONU SINSAY W POZNANIU. KOGO ZOBACZĘ? ;-) 
Alex













KOSZULA - ROMWE shirt
BUTY - RIVER ISLAND shoes
SPODNIE - NEW YORKER
PŁASZCZ - SHEINSIDE coat
TOREBKA - MONNARI bag
SZAL - MOHITO scarf


30 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie <3. Prześwietna torebka, jest bardzo ciekawa :D. Podoba mi się kolor bucików i szala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Kochana:))) A torebka - marzenie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komu jak komu ale Tobie wiedzialam, ze sie spodoba moja torebka :DD he he :***

      Usuń
  4. boska torebka :)cała stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest świetna :) cała stylizacja super:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebka to jedna z najbardziej idiotycznych rzeczy jakie przyszło mi widzieć w życiu, mimo to im dłużej na nią patrzę tym bardziej chciałabym ją przygarnąć do swojej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka i koszula najbardziej mi się tu podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi plaszczyk:) wszystko super jest jak zwykle

      Usuń
  8. Torebka osobiście mi się nie podoba, ale reszta jest rewelacyjna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ten szalik jest okropny i niszczy Ci większość zestawów. albo go zwiąż jak komin i odetnij frędzle, albo wywal bo wygląda serio szpetnie. za to w torbie sie zakochalam, a buty i koszulę też kocham!

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka jest cudowna! Koszula tak samo ♥ podoba mi się bardzo połączenie i zuupełnianie całości bucikami i szalem! ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym sie nie odwazyla nosic transparentowa torebke, bo mam zawsze nieogar w niej xD
    landie wygladasz,jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  12. niebieski bardzo ladnie ozywil calosc :) B.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna koszula. Mam takie pytanie. Jak ( tam na górze co się zmieniają zdjecia) dodałaś swoje zdjęcia. Mam coś podobnego na miom blogu tylko nie wiem jak dodać swoje.

    www.szkolnaastylowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Będą na fb :* Mi również ! Powtórka obowiązkowa !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. cudowna torebka<3 uwielbiam Twoj gust, niby klasyczny, a jednak nowoczesny ;-)

      Usuń
  16. swietna koszula ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie wole fotki na dworze:) kolory sa nasycone, zdjecia oddaja prawdziwe piekno stylizacji:) tak dalej Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. idealna!!!! wszystko jest super
    Kasia
    p.s pamietaj o piatku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super zestawienie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx