8 lutego 2012

NOWOŚCI ;-))

Today a post with new ins - cosmetics from Wax to test, red heels from wholesale-dress.net , bag from Glitter and big bag from Ko-ara - I cannot afford on Birkin, but this one is also so pretty! xoxo Have a nice day!



________________________________________________________________________________


Hej! Dzisiaj post z nowościami :) ZAPACH chodził za mną od czasu jak dostałam próbkę w Sephorze, no i się wychodził :) Polecam zajrzeć do SuperPharmu gdzie mnóstwo promocji! Jak chodzi o torebkę - jest to klasyk, który powinna mieć każda kobieta ze względu na to, że pasuje do wszystkiego i jest wykonana ze skóry = posłuży Nam na dłużej. Nie stać mnie na Birkin, więc taka mnie jak najbardziej zadowala. Można ją znaleźć na allegro, ale ja kupiłam ją w Malcie w sklepie ko-ara za 250 zł czyli 19 zł mniej niż na allegro :) Buciki dopiero co mi przyszły z wholesale-dress.net Klasyczne, czerwone czółenka też są czymś, co każda kobieta powinna mieć w szafie - ja do tej pory nie miałam :) No i czarna torebka pudełko - strasznie mnie kusiła w Glitterze, ale kosztowała ponad 100 zł i nie kupiłam. Z pomocą wyszła mi Ewa (:D), która takową posiadała i mi ją odsprzedała :P Dziękuję za niespodzianki w środku :)*
Kosmetyki, które widzicie otrzymałam od firmy Wax w celu przetestowania. Uwielbiam wszystko co dotyczy włosów i ich pielęgnacji tymbardziej ucieszyła mnie ta paczka :D Zapomniałam wspomnieć o podkładzie Revlon Colorstay (do kupienia TU) - kiedyś używałam ciemniejszego, bo mogłam się opalać, teraz wzięłam dużo jaśniejszy 220.  Potestuję dłużej i powiem czy zdał test :)








(zdj podkładu www.nocanka.pl)
Miłego dnia!

37 komentarzy:

  1. Przepiękna torebka, ja też ostatnio uwielbiam modele Birkin bag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty przepiękne! Czekam na zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. perfumy są nieodmienne. pisze się perfumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my bad! przez francuski zapominam czasami polskiego :D wybaczysz?! już zmieniam:P

      Usuń
  4. jej, buty! ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebka <3 właśnie oglądam "Jane by Design" i ona ma birkin taką pomarańczową <3 buty również piękne! czekam na zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka super!!! sama mam taką ale czarną :) buty boskie - jednak zawsze mam problem z zakupem bo nie ma tak małych butów w każdym fasonie i kolorze jakich ja potrzebuję :( 22cm wkładka, WAX na 100% będziesz zadowolona - szkoda, że ja nie mogę dostać ich produktów za darmo do testowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh piękne szpileczki :) Coś mam ostatnio jazdę na czerowne wszystko :) A też ostatnio kupiłam maskę z pilomwax ładnie pachnie ale taka zwykła jakis cudów nie zauwazłam :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna torebka :) buty zresztą też;) ale jakbym się pojawiła z kolejną parą to mój narzeczony chyba by mnie pogonił:P już nie mam gdzie chować torebek i butów

    OdpowiedzUsuń
  9. ile cm maja te buty? :) ładne :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba i szpileczki mniam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka jest rewelacyjna:) zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdobycze ;)
    Także poluję na torebko-pudełko ;)

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu: http://thehajnowka.blogspot.com/2012/02/kochani-dzis-mam-dla-was-konkurs.html;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no no tylko pozazdrościć !


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  14. torba super, bo mam taka samą i kupiłam właśnie na allegro za 200 zł już z wysyłką :D ale ok 2 miesiące temu.
    Nie chwal się tak nowościami bo zostaniesz skrytykowana tak jak ja, że chwalę się pseudo markowymi rzeczami :D oczywiście to taka aluzja z mojej strony naśmiewająca się z tej osoby co mi tak pisała, bo przecież ja też robię dokładnie tak samo jak ty :D no ale na chamstwo nie ma rady.

    pozdrawiam gorąco i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj no po to jest blog miedzy innymi zeby nudziarze mogli sie powyzywac na innych :)) buziaki!

      Usuń
  15. Bardzo fajna torebka ale tak naprawdę najbardziej zazdroszczę tego cudnego maleństwa z czaszunią!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty i torebka- rewelacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie. U mnie konkurs + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, może to nie miejsce na reklamę ale mam taką torebkę do sprzedania za 169 pln +wysyłka:) Zapraszam i pozdrawiam. http://sklepy.allegro.pl/kuferek-torba-gwiazd-hit-sezonu-skora-i2100283290.html?shops=1

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pokrowiec na okulary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki!:))) na pewno sie sprawdzi jako pokrowiec hehehehehe

      Usuń
  20. czerwone czółenka to podstawa :) również je posiadam :)
    torebka świetna!

    zapraszam do mnie - nowy post :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. obie torebki swietne:) jednak jako butoholiczka uważam, że te czerwone maleństwa są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. W tych bucikach się zakochałam :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka pudełeczko jest boska, widziałam ją w sklepie :)
    szpilki też super

    OdpowiedzUsuń
  24. buty czerwone są genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szpilki są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)*

    xx
    Desiré

    OdpowiedzUsuń
  26. super torebka zapraszam do siebie http://kleofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx