27 sierpnia 2013

Ray Ban Aviator 3025

Hej! Dzisiejszy post poświęcony jest moim nowym cudeńkom, które wkrótce będziecie mieli okazję zobaczyć w stylizacjach ;-) Od kiedy pamiętam pałałam miłością do tego modelu co widać po moich innych okularach wzorowanych właśnie na tym modelu.




Moja wersja idealnie wpasuje się w resztę ubrań i dodatków, bo większość mojej biżuterii jest złota, a brąz pasuje niemalże do wszystkiego. Wybrałam wersję z polaryzacją, bo jak kupować droższe okulary to tylko z tą opcją. Możecie je dostać w sklepie Aurore  po naprawdę atrakcyjnej cenie!:) 





RAY BAN AVIATOR LARGE METAL 3025 

Jeśli podobają Wam się one tak bardzo jak mi to specjalnie dla Was przygotowaliśmy kod zniżkowy na zakup tego modelu (w wersji : 1, 2, 3, 4 ,5 , 6 ) za 299zł! Wystarczy przy zamówieniu wpisać kod ALEX i będziecie je mieć po naprawdę atrakcyjnej cenie. Jeśli planujecie ich zakup nie odkładajcie tego ;-) Jeszcze nigdzie  chyba nie było ich taniej ;-)  Kod ważny 30 dni od dziś tj. do 28 września ;-)

42 komentarze:

  1. Super, będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnoscia:) ja tez je mam, ale mysle nad druga para:) za ile je kupilas?
      A.

      Usuń
    2. Te okulary kosztują 649zł, bez polaryzacji na kod ALEX tylko 299 zł ;-)

      Usuń
  2. wow piekne:) masz moze jakis rabat dla stalych czytelnikow? sa piekne, ale bardzo drogie!pozdrawiam Olu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, właśnie się pojawił kod we wpisie : ALEX - na wersję bez polaryzacji, linki w poście:)

      Usuń
  3. mega okulary bedziesz w nich wygladac jak gwiazda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega zazdroszcze mnie nie stac :( ile kosztowaly tak wlasciwie? jak z polaryzacja to pewnie z tysiac?

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne te okularki, pomysle nad nimi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne ♥
    zapraszam :paulaaplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. they're amazing xD

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy je pokazesz w stylizacji?<3333333333333333333 kocham je!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro lecimy na zdjęcia, więc pewnie w tygodniu ;-) buźki

      Usuń
  9. mmm kocham ray bany

    zapraszam Cie do mnie na codziennie nowe stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary cudowne!
    też uwielbiam ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Anuś Ty jak sobie coś wymarzysz to kupujesz - np. 2 torebki Korsa ;-) więc i pewnie je sobie wymarzysz skutecznie ! <3

      Usuń
  12. piękne okulary !
    ten model to klasyka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczniutkie okulary :)

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie ! ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super;) ale najważniesze są filtry;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla każdego filtry są najważniejsze ;-) dla wielu osób okulary to tylko ozdoba, bardzo mało znajomych ma okulary z polaryzacją ;-) Może dlatego, że tak rzadko wystawiamy się w takich na słońce ? ;-) Ja nad jezioro chyba bym się bała je zabrać w obawie przed zniszczeniem czy kradzieżą. Będą mi służyć raczej na co dzień ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Do kiedy ważny jest kod? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dopisałam ;-) 30 dni od dzisiaj tj. 28 września ;-)

      Usuń
  16. Do kiedy ważny jest kod? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super dzieki za info, rozejrze sie po sklepie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. ja tez! musze pomyslec nad tym kodem <3

      Usuń
  19. uwielbiam aviatory - na kims. to jeden z wielu (WIELU!) modeli okularow, w ktorych wygladam okropnie. zostaje przy rownie klasycznych wayfarersach, tych moge zawsze byc pewna :)


    zuza
    voir-avoir-savoir.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno byloby Ci dobrze w ktoryms z aviatorow ;)

      Usuń
  20. marzą mi się takie z lustrzanymi szkłami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kod nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Super okulary, mam podobne tylko z Optical Christex. Klasyczne okulary najlepsze :) Ciekawy blog, rady bardzo pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super okulary, mam podobne tylko z Optical Christex. Klasyczne okulary najlepsze :) Ciekawy blog, rady bardzo pomocne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx