15 czerwca 2013

Flower pants.

Hej! Pamiętacie jak prosiłam Was o pomoc w znalezieniu dopasowanych spodni z printem kwiatowym? Idealne znalazłam w New Yorkerze, ale wtedy akurat nie miałam przy sobie gotówki. Wracając po 2 tygodniach została jedna para w dodatku przeceniona na 79,95 zł. Czyż to nie prawda, że lepiej poczekać?:-) 
Co do zdjęć - wiem, że są delikatnie za jasne, ale  nie mogę się przecież obrażać na mocno-świecące słońce! :-) 
Alex











SPODNIE- NEW YORKER pants, BUTY - @ shoes,  KOPERTÓWKA - ETORBA clutch, BLUZKA - H&M top, ZEGAREK - PARFOIS watch


Romwe Shirt & Skirt Sale
Up to 60%off
Time: 06/21/2013-06/23/2013


27 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co racja to racja :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :D faktycznie, opłacało się nie mieć przy sobie funduszy za pierwszym razem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wszystko połączyłaś ! Lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za jasne? jak dla mnie to są jeszcze za ciemne, a nie za jasne.
    a spodnie śliczne, widzę że farcik z Tobą w parze ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz spodnie przepiękne !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie a cały zestaw wygląda genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne spodnie, kocham motywy kwiatowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne spodnie,marzę o takich:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny look! Spodnie rewelacyjne i mega kopertówka- jesteś z niej zadowolona? Poszukuję jakiejś fajnej już od dawna;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatowe spodnie! Kocham to ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobała mi się kopertówka, ale spodnie również cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja:)
    spodnie są świetne:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko jest idealne!
    a buciki najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawy zestaw, wiosennie i swiezo- podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mierzyłam ostatnio w NY kwiatowe kwiaty, ale wciąż się do nich przekonuję :) niemniej jednak bardzo podoba mi się jak wyglądają na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeden z ciekawszych zestawów jakie ostatnio widziałam :)) uwielbiam te spodnie, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. wczoraj miałam w ręce takie spodnie, ale odwiesiłam, trochę żałuję, ale nie byłam w 100% przekonana do zakupu, ale teraz widzę, że są boskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx