2 stycznia 2016

Wygraj lokówkę obrotową Bellissima Imetec

Hej kochani! Dziś wraz z firmą Imetec przygotowałam dla Was konkurs, w którym do wygrania będą aż 2 wspaniałe lokówki z serii Bellissima.  Jeśli nie wiecie dlaczego określam je mianem wspaniałych i dlaczego warto o nie powalczyć zapraszam Was na posta gdzie ją opisałam - KLIK :) Osobiście, od kiedy otrzymałam lokówkę do testów to ciężko mi wrócić do prostych włosów - całość stylizacji zajmuje max. 15 minut, a skręt jest tak trwały, że następnego dnia fryzura wygląda równie pięknie ;-) Przejdźmy do konkretów!!!! :-)

Zasady konkursu:
1. Napisz pod tym postem DLACZEGO AKURAT TY MASZ WYGRAĆ?
2. W komentarzu oprócz odpowiedzi zostaw swój adres e-mail oraz swoje inicjały - resztę w przypadku wygranej prześlesz mi mailem ;-)
3. Będzie mi miło jak zaprosisz do zabawy swoich znajomych - im więcej Was będzie, tym chętniej będę organizować takie konkursy :-) Żeby być na bieżąco możesz dołączyć do moich obserwatorów na facebooku :)

Regulamin
Konkurs zaczyna się 2.01.2016  i trwał będzie do 9.01.2016 do godziny 12h30. Wszystkie komentarze zamieszczone po tym okresie nie będą brane pod uwagę. 
Dwie osoby wygrają lokówkę Bellissima Imetec. Zwycięzców wybieram ja pod kątem kreatywności, czyli odpowiedź "najbardziej kreatywna" oraz "najmniej spodziewana", czyli coś co sprawi, że zrobię dziwne oczy przed komputerem pytając sama siebie o co chodzi - czyt. najdurniejsza ;-) W konkursie mogą brać udział oczywiście zarówno kobiety i mężczyźni. Wyniki konkursu pojawią się maksymalnie do 14.01.2016 - zamieszczone zostaną na dole tego posta. Informacja o wyborze zwycięzców pojawi się także na facebooku. Wartość jednej lokówki to 299 zł.
Powodzenia, czekam na Wasze komentarze!!!!

WYNIKI:

w kategorii "kreatywny" wygrał komentarz, który oprócz fantazji "ułańskiej" dodatkowo rozbawił mnie do łez i co zabawne jest to ostatni komentarz konkursowy - nowydipsi@interia.pl :) Najbardziej urzekł mnie Zbyszek Wodecki :D

w kategorii "durny" wygrał komentarz, który był durny (:D) no i poza tym mam słabość do"tirów" - troszkę pracowałam w tej branży ;-) cyberpunk.pl@gmail.com

Dziękuję Wam za wzięcie udziału, gratuluję wygranym i pamiętajcie - każdemu podobają się inne uzasadnienia, ale od tego są konkursy żeby próbować! Nie udało się tym razem, uda się następnym ;-)

Wygranych proszę o kontakt mailowy na olqeczka@gmail.com - proszę o przesłanie danych do wysyłki :)

57 komentarzy:

  1. Chciałbym wygrać lokówkę dla swojej ukochanej Kobiety Jagody, która w styczniu ma urodziny, i byłby to jeden z kilku prezentów dla niej :)   Wtedy przekonałbym się jak ślicznie wyglądała by w loczkach :D
    P.K.
    k.supplements.zg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego akurat ja? Bo od dziecka marzyłam, o tym aby mieć piękne loczki niczym pierścionki, i fakt miałam ale w wieku 5 lat los tak chciał, ze mama uciachała mi ten piękny dziecięcy lok i później genetyka nie była już tak łaskawa i obdarowała mnie włosami prostymi jak druty. Kręcenie "domowymi" sposobami nie zdaje egzaminu. Może Bellissima w końcu spełni moje marzenie o lokach? Moje inicjały to niechlubne SS @: suska.sandra@gmail.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobię super loki, Ty zrobisz super loki i wstawimy wspolne pokrecone zdjecie na Twój fanpage jako prAwie black i prAWie white;) doniek12@wp.pl DP:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze mam jedną i tą samą fryzurę czyli proste rozpuszczone włosy lub spięte w kucyk, moja jedya zmiana to zrobienie grzywki 🙈 fajnie by było mieć inną fryzurę od czasu do czasu 😉 pięknie Ci w tych loczkach 😙 może i mi udało by się posługiwać tą lokówką mając dwie lewe ręce 😄 a tak w ogóle to jeszcze nigdy nic nie wygrałam 😧 e mail wioletapiechocka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleksandro ma kochana,
    dajże mi lokówkę z rana.
    Wstałam z łóżka,
    w lustro patrzę,
    a na głowie tona siana!
    Myślę sobie... O mój Boże!
    Weź to uczesz, umyj może...
    Nic mi z tego! fryz mi wygląd dziś rujnuje!
    Niech mnie Ola lokówką Bellissima poratuje!

    annakawecka92@gmail.com
    i moje tajemnicze inicjały A.K. :D
    jak wygram, to się dowiesz jak się nazywam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta super lokówkę bardzo bym wygrać chciała, będę się dumnie i sexy wśród moich znajomych w loczkach prezentowała! Na wszystkich imprezach i rodzinnych spotkaniach na których bym była napewno moja fryzurę chcialaby mieć każda modna dziewczyna :)
    Dwie są nagrody chętnych za to wiele lecz to moje zakrecone fryzury podziwiać będą wszyscy przyjaciele! 
    A ze jestem Mamą 6 miesięcznego Milanka chce dla niego pięknie wyglądać od samego poranka :)
    Jeśli to mnie wygrać będzie dane nasze szczęście z Milankiem będzie nieopisane, a ze i ja lubię dzielić się szansami wchce wziąć udział w konkursie z siotra i koleżankami:)
    K.N
    ADRES EMAIL: katnie3507@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy długie i proste jak druty. Nigdy nie zaznały odrobiny szaleństwa. Gdyż są uparte i wredne jak ich właścicielka. Można było je kręcić godzinami by po 5 minutach padły na polu chwały. Teraz mam zamiar z nimi wygrać. Więc możesz nam pomóc i nas wybrać :D Nigdy nic nie wygraliśmy, może los odwróci się w tym nowym zakręconym roku
    email: patrycja021@op.pl P.D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem posiadaczką długich włosów,które nie dość,że same nie kręcą się dobrze,to i nawet nie są proste! są po prostu nijakie! Lokówka pomogłaby mi nadać im blasku,oraz wyróżnić moje włosy! Dzięki niej stworzyłabym piękne loczki na mojej głowie i wreszcie poczułabym się bardziej atrakcyjnie,bo moje włosy wreszcie byłyby jakieś,w dodatku piękne i ciekawie podkręcone! a nie nijakie! Do kręcenia włosów używam wałek,które są czasochłonne,a przy małym dziecku przydałaby mi się oszczędność czasu,bo gdybym kręciła tą lokówką włoski zaoszczędziłabym cenny czas,a moje wałki wysłałabym na emeryturę :) Czas na zmiany!
    Pozdrawiam
    Beata Korpecka Gardoń
    fantaghiro@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :-) chciałabym wygrać tę cudną lokówkę dlatego że zawsze mam problem co zrobić ze swoimi włosami kiedy mam wyjść z domu. Nie mam lokówki i miło byłoby mieć coś takiego :-) M.C. marlenka2007@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Olu! :)

    Dlaczego akurat ja mam wygrać?
    Odkąd pamiętam, zawsze używałam prostownicy - każdego dnia od wielu lat prostowałam włosy, później nauczyłam się kręcić nią loki. Po cichu marzyłam o lokówce do włosów, która poradzi sobie z moimi upiornymi kosmykami. Pewnej zimy Mikołaj przyniósł mi lokówkę. Byłam podekscytowana! Pokręciłam nią włosy, tysiąc razy poparzyłam się w trakcie zabiegu i... moje loki wytrzymały 30 minut. No cóż… Od tego czasu mam uraz do wszelkich urządzeń kręcących włosy. Chciałabym się przełamać, tworzyć w 15 minut piękne fale jak te z Twojego zdjęcia, dlatego cudownie byłoby otrzymać taką lokówkę i wypróbować jej magicznej mocy. :)

    Buziaki! :)
    JK, jkieryk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha dlaczego akurat ja mam wygrać? Już mówię , otóż moje włosy niegdyś proste jak makaron spaghetti , po 18 latach zbuntowały się do tego stopnia iż kręconym im się zachciało być! Niby fajna sprawa ,ale co z tego jak te ''kręciołki'' wyglądają na marną podróbę świderków . W dodatku cienkie jak papier , powykręcane to na prawo i to na lewo bez ładu i składu. Doszło do tego stopnia ,że koleżanka robi zrzutę na prostownicę! Kiedy jednak ja wolałabym już pozostać przy tych kręciołkach (natury nie oszukam - co odwijam to one na nowo zawijają się i tylko nowe wzorki ,szlaczki urządzają na głowie) ,ale niestety bez lokówki to ja mogę je sobie tylko na palec nawijać i liczyć na cud nad Wisłą ,że będą piękne i kręcone jak u Madzi Gessler . ;)
    Gorąco pozdrawiam! messque64@gmail.com , M.H.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :* uważam że to ja powinnam wygrać lokówkę ponieważ zaczynamy nowy rok , a nowy rok to Nowa ja . Myślę że Nowa fryzurka to dobry pomysł by zacząć zmiany :) N.W.
    Natalia.wrzesinska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. J.M. malamidajemi@wp.pl 😊😊😊 Gdy chcesz piękne loki mieć-weź Bellisima,nakręć je😊😊😊😊 Mam proste włoski a wiec problemem jest dla mnie robienie loków 😍😍😍💜💜💚❤❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodaję komentarz drugi raz :( No nic...to lecimy 😁
    1. Chcę robić loki mojej córci - to nic, że nie ma jeszcze włosów - kiedyś będzie miała 😀
    2. Chcę robić sobie loki - a co matka polka też chce wyglądać jak polka - nie jak matka 😂
    3. Po znajomości - bo czemu nie 😀
    4. Mogę ją samą odebrać zaoszczedzisz na przesyłce 😀
    5. Uwaga! Mój ulubiony argument tzw podliz 😀 - bo podobają mi się Twoje loki i też chcę mieć takie 😂 (niespodzianka - to akurat prawda 😜)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :) Chciałbym wygrać lokówkę Bellissima Imetec bo moje życie równo od 3 miesięcy jest zakręcone zupełnie jak loki wyczarowane taką lokówką :-D Drugiego października tego roku zostałam mamą i moje życie wywróciło się do góry nogami oczywiście w pozytywnym znaczeniu jest jednak pewne ALE....Czas dla mnie został zredukowany do minimum, nie ma już tyle czasuna dobieranie stylizacjI, zakupy ciuchowe i czy malowanie się a problemem coraz częściej jest NAWET ułożenie włosów - najczęściej kończy się na kucyku ;-) Włosy mam długie i gęste co z tego skoro nie ma czasu na prostowanie lub kręcenie i układanie - kończyło się to zwykle poparzeniem :( Czytając Twojego posta "Piękne loki w krócej niż 15 minut?" zrobiłam WIELKIE OCZY :-) To coś dla mnie !!! Chce wygrać bo dzięki wygranej byłabym piękną mamuśką nawet bez makijażu czy ciuchów jak z żurnala. Piękne loki grałyby pierwsze skrzypce i sprawa byłaby załatwiona ! :)
    Mój mail gosiamyk@wp.pl M.S. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcialabym poczuc sie jak amerykanska gwiazda, z pieknymi lokami wprost z poczatku XX wieku- mysle ze bedzie miala u mnie dobrze bede o nia dbala a moje wlosy beda ja na pewno kochac.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak tu miło na tym blogu kochana Alex :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego ja mam wygrać? To proste :) każda kobieta z prostymi włosami chciałaby mieć loki, a kobieta z lokami mieć proste włosy. Należę do pierwszej grupy i idealnie byłoby mieć taką lokówke by robić piękne fale jak z twojego zdjęcia! A.P. heroinexw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chciałbym wygrac te lokowke,ponieważ od nowego roku wcielam w zycie plan 'jak wkur..bylego' a ze zawsze powtarzal mi jak bardzo mu sie podobam w falach. myślę ze to bedzie strzal w 10 ;)) dodam tylko,ze od jutra bede musiala go oglądać prawie codziennie. dzięki za dodanie mi kolejnego punktu do mojej czarnej listy!
    Pozdrowionka ;)

    P.S.
    paczkins@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Bo lokówka ta pomoże mi unikać oparzeń wreszcie :) Jakiś czas temu kupiłam sobie lokówkę stożkową, i mimo rękawiczki ochronnej zawsze zrobię sobie jakieś kuku. Jak nie przypalę sobie szyję, to uszy oberwą!!! Ta lokówka pozwoliła by mi cieszyć się bezpiecznymi lokami :)
    haniaha13poczta.fm H.H.

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja powinnam wygrać lokówkę ponieważ mój brat który chce zostać fryzjerem chce ją przetestować na moich włosach które jak twierdzi są "do niczego i jedynym dla nich ratunkiem jest lokówka obrotowa Bellissima" ;)
    wertop93@wp.pl W.T.

    OdpowiedzUsuń
  22. Początek nowego roku, to oczywiście czas postanowień. Łudzę się, że tym razem wytrwam w nich i nie poddam się po kilku tygodniach [żeby tygodniach, a nie dniach]. Tych noworocznych postanowień mam mnóstwo, bo wyszłam z założenia, że im więcej ich napiszę, tym łatwiej będzie spełnić jakiekolwiek. Ale...mam też duże i ważne cele, bo przecież o to chodzi w noworocznych postanowieniach - trzeba sobie stawiać wysokie wymagania. Od lat marzę o pięknych i lśniących włosach, które kaskadą bujnych loków opadają na ramiona. Cóż, mogłoby się to wydawać tylko nieosiągalnym marzeniem, dla kogoś takiego jak ja - z uparcie prostymi włosami, w dodatku bardzo złośliwymi [o tak, złośliwymi - moje włosy mają "charakterek" i ciężko je ujarzmić]. Na szczęście z pomocą przychodzi...technika ;). Różne, różniaste lokówki i lokóweczki. Niestety moja stara, wysłużona lokówka odeszła kilka tygodni temu. Po krótkiej żałobie, myślę, że jestem już gotowa, by przyjąć pod swój dach kolejny cud techniki - lokówkę obrotową Bellisiima Imetec.

    dagamara555@gmail.com
    DK

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmmm dlaczego ja mam wygrać lokówke? Dziecinnie proste pytanie! Moja droga :) wiadomo że lokówki służą również do robienia pysznych tostów! Bierzesz taka jedna kromke chleba testowego, mięciutkie, delikatny no normalnie jak kawałek chmurki. Nabierasz masełko na lokówke, oczywiście uprzednio ją rozgrzewasz tak aby masło podczas smarowania już się roztapialo na toście! (w dodatku da sobie radę z masłem wyciągniętym 2 minuty temu z lodówki, brrr wiadomo że to zmora każdego zajadajacego się tostami) kladziesz plaster sera, takiego najlepszego, cheddar albo inny salami, zamykasz drugim chlebem tostowyn i teraz zaczyna się akcja! Zawijamy wszystko w folię aluminiowa, szczelnie! Lokówka na najwyższy program wytwarzania ciepła i jedziemy po całym sreberku, zależy nam teraz aby ser się rozpuścil rzecz jasna. Po procesie roztapiania sera odwijamy sreberko i jeździmy po toście lokówka do uzyskania chrupkosci. Mmmm pychotka! A.S. alexu.s@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym wygrać tą lokówkę ponieważ uwielbiam loki, aczkolwiek moja lokówka jest do kitu, ostatnio nawet prądem mnie kopnęła:/ Lubie robić cuda z włosami :) Poza tym to chyba nie do końca takie normalne ale lubię zapach nagrzanej lokówki:)

    Mail: mloda19xd@wp.pl
    Inicjały: W M

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze marzyłam o lokach jak z reklamy! :) Ta lokówka robi cudne loki, chciałabym żeby moje długie brązowe włosy, proste z natury ułożyły się tak pięknie żeby każdy się nimi zachwycał i pytał "jak je zrobiłaś". Marzenia się spełniają, to może i to moje małe marzenie się spełni. ;)
    M. K. magdaa_k@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczotą nigdy nie chciałam być
    dlatego o lokówce zaczęłam śnić!
    Loki, fale burza włosów
    wzbudzą zazdrość wszystkich osób!
    precz prostownico!
    Ty zła niedobra, teraz moda na loki nie zmokłego bobra.
    Loki, świderki i fale maja tańczyć jak na zawołanie
    aby skończyć moje wywody, daj mi Oleńko klucz do nagrody, inaczej Cię wrzucę do wody :)

    Moja słodka ,moja miła chcę abyś mnie tym szczęśliwcem uczyniła.

    tadammmm tsss ;*

    agata.bilenska@gmail.com A.B.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pewnego dnia na świat przyszła dziewczynka. Lata mijały, a jej włosy nadal były smutne. Wisiały smętnie dookoła jasnej twarzy, nie pomagały sztuczki ciotek i babć, kiedy chciała być tak jak inne dziewczynki idące do Pierwszej Komunii - po dwóch godzinach po spiralkach mozolnie nakręcanych pól wieczoru nie zostało nawet ślad. Mijały kolejne lata- dziewczynka stała się kobietą, poznała mężczyznę- jest już dorosła, ale klątwa topielicy, jak zwykł nazywać ją żartobliwie mąż, nadal nie odpuściła - ciągle jej długie włosy pozostają nienagannie proste, bez choćby jednej fali, wywiniętego choć kosmyka... Cóż zdjąć może urok i sprawić, że widmo topielicy odejdzie w niepamięć? Dobra Wróżko, wiesz, że to dziewczęcie to ja, a historia niestety nie jest bajką, ale prośba o odczarowanie jest jak najbardziej poważna :). Moje inicjały to KKP, a mail kaczynska.karolinaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale to już było...te same pytania, te same odpowiedzi. Dlaczego ja ? A właściwie dlaczego nie ja ? - takie powinno być pytanie! Stąd też, to właśnie love-makeup-fashion jako organizatorkę konkursu: wygraj 1 z 2 bajecznych lokówek obrotowych Bellissima Imetec proszę o przesłanie na podany przeze mnie adres e-mailowy listy 11 086 powodów (ze szczegółowym uzasadnieniem każdego z osobna), dlaczego to właśnie ja nie zasługuje na wygraną, dlaczego to ja nie mogę cieszyć się z automatycznej lokówki, która błyskawicznie kręci sprężyste loki ? Na odpowiedź czekam w terminie nie później niż do 14.01.2016. W razie nie otrzymania w tym terminie owych 11 086 (bo tyle na chwilę obecną masz obserwatorów na facebooku!) powodów będę zmuszona (a informacja ta poruszy cały świat - już widzę nagłówki w gazetach...: "nagminne łamanie regulaminów burzących ład i porządek w świecie", itp.) ogłosić się zwyciężczynią konkursu. W efekcie czego 30 stycznia 2016 roku udam się na wesele mojej siostry w czerwonej sukience, połyskującej kolii i zjawiskowej fryzurze z loków, niczym gwiazda z Hollywood! Potwierdzenie wygrania nagrody proszę kierować na poniższy adres e-mailowy: moniaaa777@gmail.com. Jako dowód, że przestrzegam fundamentalnych zasad regulaminów podaję również swoje inicjały: M.K.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm co by tu napisać fajnego żeby pomysłodawczyni konkursu spodobał się komentarz...? Lokówka zaprezentowana przez Ciebie Aleksandro wydaje się być całkiem dobra(zdjęcia w lokach mówią same za siebie:)Nie mam lokówki, nie kręce włosów.Zazdroszcze innym jak mają fajne fryzury, ale jakoś sama nie wysilam się aby zrobić sobie fajną fryzurę. Mam oczywście codzienny dylemat przed pójćiem do pracy co zrobić ze swoimi włosami.Zazwyczaj nic ciekawego z nimi nie robię, bo mi się zwyczajnie nie chce:)nie wiem czy kręciłabym je jakbym wygrała tą lokówkę:)ale poprostu jak większosć kobiet napaliłam się na nią i chciałabym ją mieć:)
    Pozdrawiam
    Magda
    e mail: magda.k68@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Hmm co by tu napisać fajnego żeby pomysłodawczyni konkursu spodobał się komentarz...? Lokówka zaprezentowana przez Ciebie Aleksandro wydaje się być całkiem dobra(zdjęcia w lokach mówią same za siebie:)Nie mam lokówki, nie kręce włosów.Zazdroszcze innym jak mają fajne fryzury, ale jakoś sama nie wysilam się aby zrobić sobie fajną fryzurę. Mam oczywście codzienny dylemat przed pójćiem do pracy co zrobić ze swoimi włosami.Zazwyczaj nic ciekawego z nimi nie robię, bo mi się zwyczajnie nie chce:)nie wiem czy kręciłabym je jakbym wygrała tą lokówkę:)ale poprostu jak większosć kobiet napaliłam się na nią i chciałabym ją mieć:)
    Pozdrawiam
    Magda
    e mail: magda.k68@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdesperowany Mąż :
    Moja Żona już od roku,
    Chodzi ciągle w spiętym koku,
    Wstaje rano- włosy spina,
    Zrzędnie moja kwaśna mina.
    Pytam oschle : Co się dzieje ?
    Żaden włos się już nie chwieje,
    Patrzy na mnie, coś grymasi,
    Zapał mój czym prędzej gasi.
    Muszę szybko coś z tym zrobić.
    Trochę z tym się będę głowić,
    Jak przekonać ją do zmiany,
    Chcę zobaczyć włos falowany !

    Załamana Małżonka :

    Chcę byś Mężu mnie podziwiał,
    I na nowo wciąż podrywał,
    Chcę być piękna dnia każdego,
    Jednak nic nie będzie z tego.
    Włosy ciągle spięte w koka mam,
    Czy kiedyś radę sobie z nimi dam ?
    Gdy je rozpuszczę - katastrofa murowana,
    Wyglądam okropnie, nawet uczesana,
    Nie wiem co robić, aby je okiełznać,
    Chciałabym sposób na to poznać.

    Zdesperowany mąż znalazł rozwiązanie ! :

    Chciałbym wygrać dla Żony obrotową lokówkę,
    Aby uczesała w końcu swą przepiękną główkę,
    Niech zabłyśnie we włosach lekko podkręconych,
    Po raz pierwszy od roku z gumki wyzwolonych.
    Prosta w użyciu - więc sama sobie poradzi,
    Jej nieokiełznanym włosom czym prędzej zaradzi,
    I już nigdy nie pozwolę w koku się jej pokazać,
    Poprzez rozpuszczone włosy będzie się odmładzać.

    Adam K ( adaasiek21@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń
  33. Poemat o porannych dylematach:

    Co dzień wczesnym rankiem wstaję,
    mój kierunek to łazienka,
    a przed lustrem tam zastaję:
    druty proste, grzywka cienka!

    Myję włosy, suszę, czeszę...
    Jeszcze coś z nich dziś wykrzeszę!
    Na nic wałki, papiloty,
    bo za dużo z tym roboty.

    A minuty szybko płyną,
    zaraz dwie godziny miną!
    Biorę grzebień w czystej złości-
    Tapir doda objętości!

    Moje włosy dalej płaskie,
    nic im dzisiaj nie pomoże.
    Na zegarze coraz później,
    gasną wszystkie nocy zorze.

    Znów się spóźnię na uczelnię,
    wiążę włosy i jest kitka.
    A wyglądam tak fatalnie -
    jak dziewczynka, nie kobitka!

    Mój ratunek to lokówka,
    w mig ułoży piękne fale.
    Czas swój rano zaoszczędzę,
    a wyglądać chcę wspaniale!
    Bez lakieru i ekscesów,
    kilka minut, lok bajkowy.
    I codzienny problem włosów,
    mam na zawsze chyba z głowy!!

    Aneta - aneta.ciastula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Dlaczego ja ? Bo marzą mi się loki jak Twoje, prostownicą też można je robić, ale moje włosy są bardzo wybredne. Myślę, że gdybym wygrała tą lokówkę to moje włosy by ją polubiły, i mogłabym wyczarować śliczne loki w krótkim czasie.
    Joanna Tracz ( asziaa@onet.eu )

    OdpowiedzUsuń
  35. Juz niebawem Dzień Świętego Walentego...Chcialabym aby dla mnie i mojego ukochanego byl to dzień wyjatkowy. Dlugo myślałam nad niespodzianką dla Niego...kolacja, świece, wino...i ja...w nowej odsłonie....;-)na codzień szara myszka, poświęcajaca się pracy i obowiązkom domowym. Wlosy spięte, jakies szorty, byle by wygodnie bylo... Chcialabym w tym dniu pokazać się męzowi z innej strony...tej bardziej kobiecej i eleganckiej...sukienka, obcasiki i makijaz i zupelnie nowa fryzura...loki loczki ;-)
    Pomozecie....?;-)
    A.W
    anna.ewa@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. To ja powinienem wygrać lokówkę obrotową Bellissima Imetec bo ... zakochałem się w niej od pierwszego wejrzenia ! Ba ! Nie w niej ! A w efektach jej działania . Bujne loki ? Delikatne fale ? Pukle niczym jak z bajki ? Mrrrr ! Aż przechodzą mnie ciarki po ciele ! Widząc na co dzień jak ukochana męczy się , ba! wręcz katuje swoje włosy papilotami (i to jeszcze tymi wykonanymi z pociętego prześcieradła , owiniętych gazetą ), gdzie przy zdejmowaniu wydziera sobie włosy (strasznie plączą się w gazetę) . Nie mogę na to patrzeć ! Więc po co ona to robi ? Dla samej siebie ! Moja ukochana uwielbia piękne loki, delikatne fale i wszelkiego rodzaju fryzury zawierające te loczki ... Ale ! Matka natura obdarzyła ją włosami ... jak strzechą ! Suche, sterczące, trudne do ułożenia ! Płakać mi się chcę ... I właśnie ...

    CZEMU TO JA POWINIENEM WYGRAĆ lokówkę obrotową Bellissima Imetec ? BO :

    B BUDZĄC się rano pragnę tylko by moja ANIELICA się uśmiechała,
    E EKSTREMALNIE szybko by swoje włosy na lokówce podkręcała !
    L LEKKO potrząsała głową i by te jej bujne loki jej twarz odkrywały,
    L LUBIEŻNIE by jej oczy jak dawniej, jak gwiazdki na niebie błyszczały!
    I IDEALNIE się złożyło, że w tych ciężkich poszukiwaniach Twój blog spotkałem,
    S SPEKTAKULARNĄ możliwość wygrania, i coś więcej przy tym zyskałem !
    S SWOJĄ drogą niesamowite stylizacje Twoje i posty dały mi do myślenia,
    I INTERESUJĄCO jak można w mgnieniu oka zmienić innych zamyślenia .
    M MIŁOŚCIĄ moją jest kobieta, a ja jej, lecz ona jeszcze jedną miłość żywi,
    A AMBITNIE próbując ją zdobyć, przy lustrze, z papilotami się krzywi ...

    I INTERESUJE mnie możliwość wygrania tej lokówki by lata w domu mi służyła,
    M MAM ochotę by moja ukochana wykonała nią loki i w swoje piękno uwierzyła!
    E EFEKTEM tego, że stałbym się posiadaczem tej lokówki byłoby szczęście i zadowolenie
    T TEGO roku sprawiać ukochanej prezenty na każdym kroku to me marzenie.
    E ESENCJĄ kobiecości są loki które i Tobie dodają nutkę kociego pazura ,
    C CHCĘ wygrać tą lokówkę i basta ! Że facet nie może dla ukochanej to bzdura !

    Ta lokówka to siła! Siła która uskrzydla marzenia ! Możliwość wygranej ? To wielki dar ! Dar który chciałbym aby trafił w ręce naprawdę pragnącej jej właścicielki. Z mojej strony to tyle, pozdrawiam Tomasz W , wwiissnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam chłopaka, który ma proste długie blond włosy do ramion. Założyłam się z nim, że w kwadrans będę w stanie zmienić jego image nie do poznania i zamiast fana rocka będzie raczej przypominał koleżankę lalki Barbie. Michał mnie wyśmiał i stwierdził, że z pewnością nie dam rady, nie w takim czasie. Dzięki lokówce z serii Belissima w krótkiej chwili wyczarowałabym na jego głowie słodkie loczki. Dla wzmocnienia efektu wpięłabym we włosy spinki z Kucykami Pony pożyczone od 5 letniej chrześnicy. Wygraną miałabym jak w banku! A mam o co walczyć - romantyczna kolacja i godzinny masaż. :D Po naszym zakładzie oczywiście lokówka zostałaby u mnie pomagając mi tworzyć na mej głowie cudne loczki (no chyba, że Michałowi by się bardzo spodobało... :D)

    PS. Jeżeli wygram obiecuję, że postaram się wrzucić tutaj zdjęcie mojego wystylizowanego chłopaka :D

    M.K.
    magda.kiepas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Tylko lokówka obrotowa jest w stanie ukrócić me męki i cierpienia... a cierpię niemal każdej nocy - stopery w uszu i papiloty sprawiają, ze tu mnie gniecie, tam mnie uwiera... Czuję się jak sławetna Księżniczka na ziarnku grochu - choć pewnie bliżej mi do Kopciuszka :) Ze stoperów nie zrezygnuję bo mój mąż, łagodny jak baranek w dzień - magicznym sposobem zamienia się nocą w stado ryczących niedźwiedzi. A papiloty...? Są kobiety, które uwielbiają czerwone sukienki, są tez takie, które lubią wysokie obcasy - ja kocham kręcone włosy. Obiecuję korzystać z suszarki niemal codziennie. Aha... kiedy konkurs gdzie do wygrania będą "wypasione" stopery do uszu?
    A J
    memos@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Cóż !
    .
    .
    .

    Lokówka która jest do wygrania,
    spełni najtrudniejsze kobiece zadania.
    Lecz ... Pomyślmy racjonalnie,
    by nie było dość banalnie !
    Wszak te wszystkie osoby ten sam cel mają,
    będą szczęśliwe gdy lokówkę tą wygrają !

    .
    .
    .

    I tu rodzi się pytanie,
    i dla Ciebie ciężkie zadanie,
    kto wygra i kto zasługuje ?
    kto jej możliwościami się rozkoszuje!

    Jak na razie ty jedyna okazję miałaś,
    i tą lokówkę dla nas wytestowałaś !
    Tak pięknie Ci w lokach że aż nie dowierzam,
    sama takie loki na głowie mieć zamierzam.
    I właśnie ! To TWOJA wina że się zakochałam,
    bo nigdy takiego cuda OBROTOWEGO nie miałam!
    TY jesteś winna,że nocy tej nie przespałam,
    bo cały czas nad uzasadnieniem myślałam !

    Nękały mnie koszmary ,że w wynikach mnie nie było,
    i że do końca życia tak trudno bez niej mi się żyło !
    A ja ? Tak zazdroszczę gdy widzę FALE na kobiecej głowie,
    a gdybym tak ja na głowie je miała? Ahh ciekawe co luby powie !


    I tu właśnie RODZI się moje uzasadnienie ! Daj mi tą lokówkę bo to moje marzenie ! Soryy że tak wprost ale jeśli mam szczerze pisać, to wszystkie powody muszę wypisać ! Nie zaważając na to, że Twój blog jest świetny i często tu bywam , to ogromnej chęci i pragnienia z posiadania tej lokówki nie ukrywam !

    Powody dla których ta lokówka powinna być moja i dla których to właśnie ja powinnam wygrać:

    1 . W końcu będę miała cudowne loki o jakich zawsze marzyłam .
    2. Nie będę musiała co dzień myć głowy (bo już mnie to męczy)
    3. Wstając nie będę się wahała jak się uczesać bo odpowiedź będzie oczywista
    4. Dzięki tej lokówce w końcu zmienię swój styl czesania

    Proszę o tą lokówkę jak kobieta zdesperowana,
    która w końcu pragnie być kobieco uczesana !
    Proszę uczciwie, skromnie z całego serduszka
    i nie chcę wylewać dalej łez do dzbanuszka !

    E.K , edka767@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. REGULAMIN KONKURSU
    Wygraj lokówkę obrotową Bellissima Imetec
    I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Organizatorem konkursu na zlecenie Biura Informacyjnego Zaniedbanych Włosów z siedzibą w Warszawie (00-041), przy ul. Lokowana 14/16a, jest ALEX, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej na rzecz dbania o urodę dietę i zdrowie młodych polek.
    2. Fundatorem nagród jest wymieniona wcześniej jako organizator ALEX oraz firma Imetec
    II. UDZIAŁ W KONKURSIE
    1. W Konkursie może wziąć udział kobieta- z zaniedbanymi włosami wołająca o pomoc i ratunek dla swojej przyszłości na świecie.
    a. posiada już zepsutą lokówkę, która zalega w łazience i nie chce się wynieść
    b. lubi bloga ALEX
    2. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne i jest ewidentnym wołaniem o pomoc forumowiczki.
    3. Uczestnik poprzez akceptację warunków Regulaminu zobowiązuję sie do stałego śledzenia bloga organizatora.
    III. DANE OSOBOWE
    1. Są tajne.
    2. Ujawnieniu podlega wyłącznie informacja o danych osobowych zwyciężczyni.
    IV. ZASADY KONKURSU
    1. Zadaniem konkursowym jest publiczne przyznanie się do zbrodni na włosach rozumianej jako długotrwałe ich zaniedbywanie poprzez nie używanie lokówki, a znęcanie się nad nimi przy pomocy prostownicy.
    2. Nagrody otrzymają osoby, których prace zdaniem Komisji konkursowej, będą najlepsze pod kątem kreatywności, czyli odpowiedź "najbardziej kreatywna" oraz "najmniej spodziewana", czyli coś co sprawi, że organizator zrobi dziwne oczy przed komputerem pytając sama siebie o co chodzi - czyt. najdurniejsza ;-) Komisja wybierze dwóch laureatów
    3. Nagrody zostaną dostarczone do zwycięzców jeszcze w karnawale.
    V. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za głupie wpisy zdesperowanych uczestniczek konkursu
    VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Treść Regulaminu jest powszechnie dostępna, chociaż lepiej jej nie czytać.


    A więc- zgodnie z treścią regulaminu-jak widać wybieram opcję na najdurniejszy komentarz ;-) i..... przyznaje się publicznie do zbrodni na włosach, prosze o ułaskawienie. Lokówka byłaby dla mnie najlepszym ratunkiem!

    Serdecznie pozdrawiam Paulina Sz. paulina.szczegielniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak się dba o "look" to bez lokówki się nie obędzie. A ja dbam ale moje wicherki na głowie nic sobie z tego "dbania" nie robią. Przydałby mi się taki bacik na nie. Dziewczyna z lokami to marzenie każdego faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Muszę wygrać tę lokówkę ponieważ żona chciała na urodziny, a ja przepiłem całe pieniądze z kolegami ! Proszę o tę lokówkę, inaczej żona mnie zabije i wrzuci pod TIR'a (tak dla pewności)

    cyberpunk.pl@gmail.com
    S.D.

    OdpowiedzUsuń
  44. Chciałabym wygrać lokówkę Bellissima Imetec, żeby nie przeżyć kolejny raz pewnej sytuacji. Jakieś 2 lata temu szykowałam się na ważny egzamin. Żeby się nie stresować, pomyślałam, że zrobię sobie grube loki i zajmę czymś ręce i myśli. Wzięłam jakąś szczotę Mamy, która niby to miała te loki utworzyć. Nawinęłam włosy, owiałam suszarą, rozplątuję i klops! Włosy mi się powkręcały w tę szczotę na wszystkie możliwe sposoby. W lewo, w prawo, na siebie, pod siebie, układanka taka, że nie ogarniesz tego. Szarpanie pogarszało sprawę, a ja miałam jakieś 5 minut na to, żeby te włosy ogarnąć, pozbyć się piżamy, wyciągnąć coś z szafy, a wiadomo - kobieta nie ma co na siebie włożyć i pobiec na transport. Zastanawiałam się, czy nożyczki nie pójdą w ruch. Załamana dałam znać koleżankom, żeby jechały beze mnie, ale na szczęście zaczekały :) Wsmarowałam w skręcone pasmo włosów tonę odżywki i powoli je wyszarpywałam. Udało się. Na egzamin też zdążyłam, ale powiedziałam sobie, że nigdy więcej nie zrobię loków bez odpowiedniego sprzętu. Mam proste włosy i marzą mi się loczki, więc bardzo, ale to bardzo chciałabym Bellissima Imetec :)

    E-mail: aingealmaith@gmail.com / N.CH.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiecie, co jest największym marzeniem kobiety mającej proste włosy??? Mieć je KRĘCONE! Jestem posiadaczką prostych włosów, tudzież "patyków" jak to nazywa moja 75 letnia babcia i zawsze z zazdrością patrzę na dziewczyny mające na głowie piękne loki. Dlatego jak mam przed sobą ważne uroczystości moją fryzurkę stanowią loki. Chciałabym wygrać tę lokówkę, ponieważ chcę spelnić swe marzenie z dzieciństwa o loczkach. Na pewno niejedną z Was rozczula widok małej dziewczynki mającej cudne loczki na głowie, mnie ten widok też rozczula. Cóż ja też byłam kiedyś malutką blondyneczką, lecz bez loczków, które zawsze pragnęłam mieć. Lecz moje włosy od małego były proste. Nawet przeglądając zdjęcia z dzieciństwa na żadnym nie miałam loków, no po prostu cholery się nie kręciły :D Pamiętam jak babcia chciała sprawić mi radość w dniu Pierwszej Komunii i dzień przed zakręciła mi włosy na wałki, spało się niemiłosiernie źle, ale czego się nie robi, by mieć wymarzone loki. No i się zakręciły.... skręt wytrzymał do pierwszego czesania :P Później zamarzyłam by mieć loki na swoim Ślubie, dzień wcześniej znajoma fryzjerka zakręciła mi je na piwie :D śmierdziało, ale wytrzymałam :) rano mialam przepiękny skręt, który wytrzymał do poprawin. Taka lokówka wyręczyłaby mnie przed różnymi eksperymentami, by mieć na głowie loczki :)
    e-mail: justynaklimek@interia.pl J.K.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zielona Góra, 08.01.2016 r.

    WŁOSOWY KONTRAKT

    §1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

    KONTRAKTODAWCA: Pani Agata Moryson
    KONTRAKTOBIORCA: Lokówka Bellissima Imetec
    CZAS TRWANIA UMOWY: bezterminowo, przez najbliższe min. 100 lat

    §2 PRZEDMIOT UMOWY

    Przedmiotem kontraktu jest utworzenie porozumienia pomiędzy Kontraktodawcą Panią Agatą, a Kontraktobiorcą Lokówką Bellissima Imetec Obie strony zobowiązują się do wykonania zadań im powierzonych z odpowiednim zaangażowaniem.
    Obie strony poświadczają, że posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę oraz zdolności do przeprowadzenia kontraktu i jego realizacji na najwyższym poziomie.

    §3 ZADANIA I OBOWIĄZKI

    1. Obowiązki i zadania Kontraktobiorcy: Lokówki Bellissima Imetec

    Kontraktobiorca zobowiązuje się do następujących działań:

    A. Zapewniania pięknych i trwałych loków.
    B. Dbania o kondycję i strukturę włosa poprzez najlepszej jakości ceramiczne powłoki.
    C. Podnoszenia jakości wyglądu Pani Agaty poprzez dbanie o piękne fryzury.

    2. Obowiązki i zadania Kontraktodawcy: Pani Agaty Moryson
    Kontraktodawca zobowiązuje się do:

    A. Zadbania w końcu o swoje włosy i wyprowadzenia ich z aktualnego stanu (załącznik nr 1 do umowy)
    B. Dbania o Lokówkę Bellissima Imetec.
    C. Wyciskania z lokówki wszystkiego co najlepsze, testowania, lokowania, podgrzewania..
    D. Wychwalania zalet lokówki i dbania o jej dobry wizerunek w świecie.

    Pani Agata zobowiązuje się do regularnego korzystania z usług i wartości oferowanych przez Lokówkę Bellissima Imetec.

    §4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    Wszelkie elementy nie zawarte w umowie, regulowane są odrębnymi przepisami prawa włosowego. Umowa wchodzi w życie w dniu podpisania jej przez obie strony.


    ................................................................
    Moryson Agata

    ................................................................
    Lokówka Bellissima Imetec

    Załącznik nr 1

    http://giphy.com/gifs/l3nW8IVp09Nm84CVW

    Należy wejść w link, który przedstawia aktualny stan włosów Pani Agaty, a który ma zmienić się dzięki posiadaniu Lokówki. Bellissima Imetec.


    apart_18@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Zielona Góra, 08.01.2016 r.

    WŁOSOWY KONTRAKT

    §1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

    KONTRAKTODAWCA: Pani Agata Moryson
    KONTRAKTOBIORCA: Lokówka Bellissima Imetec
    CZAS TRWANIA UMOWY: bezterminowo, przez najbliższe min. 100 lat

    §2 PRZEDMIOT UMOWY

    Przedmiotem kontraktu jest utworzenie porozumienia pomiędzy Kontraktodawcą Panią Agatą, a Kontraktobiorcą Lokówką Bellissima Imetec Obie strony zobowiązują się do wykonania zadań im powierzonych z odpowiednim zaangażowaniem.
    Obie strony poświadczają, że posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę oraz zdolności do przeprowadzenia kontraktu i jego realizacji na najwyższym poziomie.

    §3 ZADANIA I OBOWIĄZKI

    1. Obowiązki i zadania Kontraktobiorcy: Lokówki Bellissima Imetec

    Kontraktobiorca zobowiązuje się do następujących działań:

    A. Zapewniania pięknych i trwałych loków.
    B. Dbania o kondycję i strukturę włosa poprzez najlepszej jakości ceramiczne powłoki.
    C. Podnoszenia jakości wyglądu Pani Agaty poprzez dbanie o piękne fryzury.

    2. Obowiązki i zadania Kontraktodawcy: Pani Agaty Moryson
    Kontraktodawca zobowiązuje się do:

    A. Zadbania w końcu o swoje włosy i wyprowadzenia ich z aktualnego stanu (załącznik nr 1 do umowy)
    B. Dbania o Lokówkę Bellissima Imetec.
    C. Wyciskania z lokówki wszystkiego co najlepsze, testowania, lokowania, podgrzewania..
    D. Wychwalania zalet lokówki i dbania o jej dobry wizerunek w świecie.

    Pani Agata zobowiązuje się do regularnego korzystania z usług i wartości oferowanych przez Lokówkę Bellissima Imetec.

    §4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    Wszelkie elementy nie zawarte w umowie, regulowane są odrębnymi przepisami prawa włosowego. Umowa wchodzi w życie w dniu podpisania jej przez obie strony.


    ................................................................
    Moryson Agata

    ................................................................
    Lokówka Bellissima Imetec

    Załącznik nr 1

    http://giphy.com/gifs/l3nW8IVp09Nm84CVW

    Należy wejść w link, który przedstawia aktualny stan włosów Pani Agaty, a który ma zmienić się dzięki posiadaniu Lokówki. Bellissima Imetec.


    apart_18@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Powinnam wygrac lokówke Bellissima Imetec ponieważ, odkad znam mojego męża tj. 6 lat, nie kręciłam włosów. Dlaczego? Bo on na kobiety w lokach ma jedno określenie - pudel... Może na mojej głowie loki mu się spodobają i przekonam go, że za pomoca lokówki mozna wyczarować przeróżne fryzury od loków po delikatne fale. Pomóżcie mojemu mężowi od nowa sie zakochac w "zakreconej" Gosi :-) moj email to: Marguarette178@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  49. Niech mnie skręci , takie mam chęci i już autorka się nie wykręci od lokowania do mego mieszkania, prezentu z tego rozdania :) Jestem pozytywnie zakręcona ta lokówka to moja druga połowa, muszę ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  50. Przygotowałam dla Cb fryzurową krzyżówkę dzięki której poznasz moją historie i odp na twoje pytanie. Do dzieła (zapisuj sb hasła, większośc ma też swoje włosowe znaczenie)! Miłej zabawy :)
    1.Nakazany na drodze np w prawo.
    2. Ciągle gadać to inaczej " ... o czymś w kółko"
    3. Moja ulubiona piosenka Reni Jusis.
    4. 5, 10, ...
    5. Nie frytkownica.
    6. Łatwe to inaczej...
    7. Niezbędne klientowi salonie fryzjerskim, by poznac efekt wizyty.
    8. Na morzu lub na głowie.
    9. Spejalnośc harrego pottera - ...- mary
    10. Np. Puzzle z kimś.
    11. W kuchni- trzymany w ręce, zaś w łazience- na głowie.
    12. Telewizyjne, górskie albo włosów.
    13. We włosach albo na lince z praniem.
    Masz? Ok to oto moja historia (uzupełniaj hasłami).
    Nie tak dawno kwestia uczesania była dla mnie udręką, a ...7... największym wrogiem. Innym marzyły się ...6..., ja chciałam byc ...3... . Więc nieobce mi były akcesoria jak ...5... czy...11... . Jednak nie dawały rady a sprytnie zamocowana we włosach ...13... musiała tuszowac ich dzieła. Gdy ujrzałam Bellisimę pomyślałam że to ...9... . Nie wierzyłam że można tak sprawnie ...2... ...12... i w zaledwie ...4... minut stworzyc cudo. Sliczne ...8..., perfekcyjny...1..., gotowa fryzura której nie trzeba nawet...10... . Chciałabym przekonac sie jak poskromi mojego potwora i myśle że powinnam wygrac bo (odczytaj wg wzoru "nr hasła/nr litery") 1/1 2/4 3/5 4/1 5/5 6/4 7/4 8/2 9/4 10/4 11/3 12/2 13/4.
    Moj email patrycja.kw@wp.pl inicjały PK
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podpowiem też liczbe liter haseł (bo ciężko tu wstawic gotowy graf). Nr hasła.liczba liter
      1 . 5 , 2.7, 3.9, 4.10, 5.10, 6.6, 7.6, 8.4, 9.5, 10.7, 11.5, 12.5, 13.8.
      Teraz możesz narysowac i rozkminiać, he he :D

      Usuń
  51. Chcę wygrać tę lokówkę ponieważ chciałabym zobaczyć jak wyglądam w AFRO ;) a dzięki tej lokówce mogłabym zobaczyć się w innej odsłonie . Na co dzień mam falowane włosy, które nie chcą się prostować więc myślę, że kręcenie ich na lokówce pójdzie o wiele łatwiej :) ;) Inicjały: BK E-mail: bozena.2000@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. O Lokówko, spełnienie moje!
    Ty jesteś jak wróżka
    I za jednym dotknięciem włosy me
    Stają się naturalnie piękne!
    Dziś przydatność Twą w całej ozdobie
    Pragnę to ja mieć na swojej głowie.
    Dlatego u Alex się pojawiłam, by me marzenia spełniła
    Nie zastąpię Cię już niczym innym
    Bo jesteś mym dopełnieniem
    I skrytych pragnień ucieleśnieniem!

    natalia.dubilowicz@op.pl (N.D.)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej tu M.K.! Chciałabym wygrać ta lokowke ponieważ Zbysiu Wodecki to mój największy idol i zawsze zazdroscilam mu tych loczkow jak nimi zarzucał w swoim programie ahhhhh <3333 ponadto lokówka służy do kręcenia włosów a ja jestem z pokręconej miejscowości o nazwie Ciborz, w której mieści się szpital psychiatryczny hihi. Ogólnie to ja jestem całą pokrecona i ta lokówka będzie dopełnieniem mojej pokreconosci. Hmmm co by tu jeszcze... A wiem! Uwielbiam oglądać piłkę nożną z lat 80-90. A dlaczego? Bo moim idolem jest Rene Higuita! Buziaki zakrętaski!!! :*:*:*

    nowydipsi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx