18 listopada 2012

Dziewczęco. Chabrowa spódniczka, chabrowe czółenka plus pomarańczowa kopertówka.

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was kobiecą stylizację. Byłam tak ostatnio ubrana w pracy, jedynie naszyjnik podmieniłam (pamiętacie "łańchuch" by Dziubeka z poprzednich postów? właśnie ten ;-) na mniejszy i bardziej delikatny, mimo, że osobiście jestem fanką naszyjników oversize :-)
Bardzo spodobało mi się połączenie tego samego koloru na spódniczce i na butach - a Wy, co o tym sądzicie?:)

Alex


















NASZYJNIK - BY DZIUBEKA necklace
SPÓDNICZKA I KOSZULA - MOSQUITO shirt and skirt
BUTY - RIVER ISLAND shoes
KOPERTÓWKA - KEIRA clutch


46 komentarzy:

  1. Jej!!! Świetnie współgrają te wszystkie kolory.
    Świetnie wyglądasz. Kobieco!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ten look !

    spódnica i buty w tym samym kolorze wyglądają super!
    torebka świetna!


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! A czym zrobiłaś takie piękne fale na włosach?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że stylizacja fajna :-) buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba połączenie pomarańczu z chabrem- fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez sie podoba :) super nie przypuszczalam, ze buty i spodniczka o tym samym kolorze moga wygladac tak fajnie;-)

      Usuń
  6. Świetne połączenie kolorystyczne! Kopertowka jest niesamowita- ma piękny kształt i kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jak pieknie, juz wiem jak sie ubiore na Andrzejki! MEGA MNIE ZAINSPIROWALAS DZIEKUJE <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, jestem zachwycona kolorem torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes moja inspiracja. delikatna, kobieca i idealnA!

    Kasiek :*

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudowny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  11. you look so beautiful!!!!!! gonna visit you often <3

    OdpowiedzUsuń
  12. cuuudownie :))
    śliczna stylizacja :)
    a najbardziej kocham Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie, kolor spódnicy cudowny :)
    super połączenie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. omnomnonmonmmmmm :) daj linki do spodniczki i bluzki:))

    ach i naszyjnika:)

    wszystko musze miec!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory ładne, ale spódniczka z tyłu jakoś dziwnie sie układa, mnie nie powala.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze to tak tylko na zdjeciu? moim zdaniem dodaje ksztaltow Oli :D

      Usuń
    2. moim zdaniem poszerza.... pozdrawiam

      Usuń
  17. Cudnie wyglądasz Kochana:)Do tego jesteś prześliczna <3
    p.s.Bardzo Ci dziękuję(wiesz za co) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja, lubię ten kolor. Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa barwna stylizacja:) podoba mi się :)pozdrawiam i zapraszam na:
    mycreativemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana prześliczna kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna stylizacja zapraszam http://suspicioustyle.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie, że butki i spódnica są w tym samym kolorze, a do tego idealna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolorystyka cudowna, powiew wiosny jesienią ;)

    comenswag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo udana stylizacja :)
    dołączam do obserwowanych i pozdrzawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna spódnica, kolory super. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie mi na tych zdjeciach przypominasz Kate Middleton. Piekna stylizacja, wg. mnie idealna na salony wyzszych sfer :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne włosy! stylizacja cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zestaw bardzo kobiecy :) podoba mi się :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz świetnie!
    Zapraszam na
    walkinfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Omgosh that is so hottttttt xxxx

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna stylizacja. Spódniczka przepiękna, płaszczyk też! Pozdrawiam :_)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx