10 listopada 2012

Green, gold, snake and electric blue - All in one

Hej! Wiem, że dawno nie było posta ze stylizacją, ale ostatnio się pochorowałam, do tego dołóżcie ciężką pracę i już nie ma czasu na nic.
Zdjęcia, które dziś zobaczycie zostały zrobione kilka godzin temu po 20 urodzinach sklepu GLITTER, na które zostałam zaproszona wraz z innymi bloggerkami, ale o tym w kolejnym wpisie.
Początkowo obawiałam się, że tak kontrastujące ze sobą kolory będą wyglądały pstrokato jednak po spojrzeniu w lustro pojawił się uśmiech :) Mam nadzieję, że wybaczycie mi mój "bad face and hair day". Ostatnio często takie miewam :D

p.s Naszyjnik By Dziubeka, który widzicie totalnie zawładnął moim sercem. Dzieła Pani Ani są niesamowite, podziwiam talent!

Buziaki!

















BUTY - RIVER ISLAND heels
SKÓRZANA KOPERTÓWKA - KEIRA leather clutch
BLUZKA - ZARA blouse
SPODNIE - SHEINSIDE pants
NASZYJNIK - BY DZIUBEKA necklace 
SZALIK - MOHITO scarf
PŁASZCZ - H&M trench coat




32 komentarze:

  1. wyglądasz bosko !

    bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne !!


    do tego jeszcze ten piękny naszyjnik...

    super !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNA bluzka a do tego super kopertówka

    OdpowiedzUsuń
  3. mega!!!!! swietna inspiracja na jutro <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie podoba Olcia, coraz fajniejsze zestawy dodajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, nasz kochany focus i focie pod nim zawsze spoko :D
    ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz kochana cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super set, spodnie są cudowne i ta butelkowa zieleń bluzki...ślicznie Ci w tym kolorze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja w fajnym klimacie i z ciekawymi widokami, innymi niż zawsze :D. Super wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie naszyjnik jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik faktycznie ekstra i w ogóle stylizacja bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jednak udało się wybrać jakieś zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaa:))) powiem Ci, ze tak jak napisalam w teksie ostantnio w ogole NIE WYCHODZE na zdjeciach, no ale co zrobic:P pozdrowka!:)

      Usuń
  12. świetne połaczenia ;) cudowne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz:) śliczne szpileczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci ze jakoś nie przemawia do mnie ten niebieskie szal, ale połączenie zielona bluzka + ten przepiękny naszyjnik- bosko!
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie naszyjnik cudeńko. Zresztą cały zestaw bardzo wyrazisty. Robi wrażenie!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Włoski masz prześliczne :)a jeśli chodzi o strój to bardzo podobają mi się buciki i szalik. Całość wygląda świetnie, świetnie dobrane kolory :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WLASNIE TO MIALAM NAPISAC ;) SUPERANCKO

      Usuń
  17. genialnie ;D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Połączenie wężowych spodni z butelkowa zielenią wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. bluzka i naszyjnik sa przepiękne, a płaszcz w tym zestawieniu wygląda bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie mi się podoba! Jedna z fajniejszych stylizacji, jakie u Ciebie widziałam :D:*

    OdpowiedzUsuń
  21. o jak cudnie - jestes swietna!

    OdpowiedzUsuń
  22. co tu tak malo komentarzy? to jakies kiepskie stylizacje gdzie indziej maja po 60 a tu tylko 25, ludzie ogarnijcie sie i uczcie sie co to jest styl - Ola jak zwykle bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy mogę dostac linka do tego naszyjnika? na stronie internetowej juz go nie widziałam:((
    P.S. Stylizacja super

    OdpowiedzUsuń
  24. A podobno powinno się łączyć maksymalnie trzy kolory ;)
    Po tym zestawie widać że to kompletna bzdura!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny naszyjnik, świetnie komponuje się z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny naszyjnik!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam taki odcień niebieskiego ! Świetnie wyglądasz : > do calej stylizacji genialnie dobralas pomaranczowa kopertowkę ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx