21 listopada 2012

Zakupy w sieci - shopping online

Hej :) Jak wiecie bardzo często robię zakupy online, a zaczęło się to od tego, że firmy proponowały współpracę. Początkowo oczywiście bałam się kupować przez internet, bo
- " a bo kupię za małe albo za duże"
- " a bo ktoś mnie oszuka"
- "bo nie będzie możliwości zwrotu"
- "bo będzie wyglądało inaczej niż na zdjęciu"

Owszem, zdarzają się takie przypadki, dlatego ufam sprawdzonym sklepom. Dziś chciałam Wam pokazać kilka produktów z nowopowstałego sklepu BUYTRENDS, z którym rozpoczęłam współpracę. Narazie nic nie powiem na temat jakości i wykonania rzeczy ze sklepu, ponieważ dopiero czekam na przesyłkę. Aktualnie na stronie jest mnóstwo przecen prawie do 80 %
Co szkodzi pooglądać ;-))

Alex









Have you heard about BUYTRENDS? It' s an online shop where you can buy neraly everything but mostly the fashion items. Now you can get things with about 80% discount!


9 komentarzy:

  1. Ooo...płaszczyk jak od DOLCE-VESTITO :-) Myślałam że kupiłaś i pokazujesz stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk i pierwsze buty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda obiecująco, muszę sprawdzić ten sklep :)

    zapraszam: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=567123

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno zajrzę, bo w japońskich ciuszkach jestem od miesięcy zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piekny plaszczyk:)

    zapraszam serdecznie do mnie na KONKURS:) do wygrania TOREBKA;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny, a jak jest z tym sklepem buy trends?
    dobre rzeczy czy niedobre, ciężko jakieś opinie mi znaleźć! poradźcie

    OdpowiedzUsuń
  7. przejrzałam sobie ten sklep i muszę przyznać, że mają naprawdę fajne ciuchy! czekam na Twoją recenzję, jak jakościowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx