25 listopada 2012

Black ramones, leopard bag and electric blue heels.

Hej! Dzisiejszy post zrobiony jest w innej scenerii niż zwykle, bo w pomieszczeniu. Powiem szczerze, że chyba znalazłam idealne miejsce na sesje w zimie. Jest to Nasza Zielonogórska Palmiarnia - wizytówka miasta :) Poprzednie fotki np. w chabrowej spódniczce również były tam robione, ale na zewnątrz. W dzisiejszym zestawie myślę, że pomimo koloru czarnego główną rolę gra ramoneska z sheinside :) Muszę przyznać, że wygląda sto razy lepiej niż na stronie ;-)
Mam nadzieję, że się spodoba. :)

Alex










Mówicie, że się mało uśmiecham ;-)


















RAMONESKA - SHEINSIDE jacket (CLICK)
TORBA - ZARA shopper bag
NASZYJNIK - BY DZIUBEKA necklace
BUTY - RIVER ISLAND heels
SPODNIE - KAPPAHL pants
KOSZULA - MOSQUITO shirt


36 komentarzy:

  1. omggggosh kocham Cie!!!! genialnie, mega kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, tylko buciki mi nie pasują :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie buty mega kontrastuja ! jest majstersztyk

      Usuń
  3. torebka <3, chciałabym taką!
    Ślicznie wyglądasz, buty bardzo fajnie kontrastują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie wyglądasz :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka :)buciki są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepieknie Olus, coraz bardziej mi sie podobasz;) tzn sie zawsze bylo super, ale teraz jest jeszcze lepiej :D

    Kasiek

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna torebka !

    bardzo mi się podoba ten look :)


    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna stylizacja;)

    pozdarwiam serdecznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. j'adore tes "outfits" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo,ale to bardzo mi sie podoba. koniec kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, kobieco ale z pazurkiem :)
    ooo jak ja dawno nie byłam w Palmiarni <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego nowego bloga http://lepoudrier.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz naprawdę cudnie, cudny kolor włosów, cudna stylizacja. Na tych fotkach wyjątkowo mi się podobasz, naprawdę ślicznie zdjęcia :D

    Cuuuuuuudowny uśmiech :D :-***

    OdpowiedzUsuń
  14. torba i spodnie fantastyczne! ;)
    całość jak najbardziej na tak :))

    OdpowiedzUsuń
  15. No tutaj ewidentnie torebka rządzi zestawem. Podoba mi się :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie!!!!! swietna kurtka!! sliczna Ty!!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw i bardzo mi się podoba Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście super miejsce na fotki zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznie wygladasz i zdecydowanie wiecej usmiechu:) Uwielbiam twoje wlosy !
    madmuasellefleurette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne miejsce na fotki, wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. really like the outfit and shoes with a jacket! so in love xxxx

    OdpowiedzUsuń
  22. ale jej spamujesz yyy

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie usmiech to Twoja najpiękniejsza ozdoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak i ja sie pod tym podpisuje!!:)

      Usuń
  24. Faktycznie spoko miejsce na zdjęcia zimą udało Ci się znaleźć :)
    Kurtka jest rewelacyjna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka jest mistrzowska :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Olek uwielbiam Cię w takich prostych nie przekombinowanych zestawach:):*

    OdpowiedzUsuń
  27. ale jesteś śliczna! <3 bardzo podoba mi się torebka, daje taki wyraźni akcent stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie Ty masz idealne włosy:)
    bardzo ładny zestaw:]

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz w tym zestawi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz cudowną kreskę <3 kiedy ja dojdę do takiej wprawy ?? );

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx