16 lipca 2013

Neon yellow and black.

Hej! Dzisiejszy wpis jest kolejną wersją neonów w moim wykonaniu. Oczywiście towarzyszy mu czerń, która moim zdaniem idealnie odbija blask neonów ;-) Żeby nie było zbyt nudno dobrałam do tego beżowo-żółto-czarne buty z wężowym słupkiem. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! Za zdjęcia odpowiedzialny jest Piotrek Jagiełowicz ;-)
Miłego dnia, Alex




















BUTY - ZARA heels, SPODNIE - HM TREND pants, TOP - ROMWE top, ZEGAREK - PARFOIS watch


Romwe New Arrivals are online!
Some of them will have discount from 16th to 20th July.  Stay tuned! 


23 komentarze:

  1. t es trop belle <3

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna stylizacja z klasa, ale zarazem na luzie ;-) Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. boskoooooo
    powiedz wiecej o sobie prosze :***

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna stylizacja idealna na lato!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsza, po prostu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie jakoś ta stylizacja nie powaliła na kolana, te buty moim zdaniem nie pasują do całości, bo ich kolor "gryzie się" z neonem.
    bardzo podobają mi się spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizaacja, buty przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny minimalizm, a buty skupiają całą moją uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo oryginalną urodę,ślicznotka.:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! Stylizacje proste, ale efektowne - czyli to, co lubię najbardziej. Że tez dopiero teraz odkryłam tę stronkę. Dodaję do ulubionych i od dziś będę Cię miała na oku ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurczę, pięknie wyszłaś na tych zdjęciach! Cudowne buty i spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Neony są świetne, w wakacyjnych stylizacjach-rewelacja ;)
    Blog się podoba, więc dodaję do obserwowanych, jeśli mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty i spodnie cudowne ! :D bardzo podobają mi się twoje stylizacje, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne buty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx