10 lipca 2013

Jesiennie.

Kobaltowy, burgundowy - to zdecydowanie kolory jesieni. Przy moim typie urody (ciemne włosy, oczy i karnacja) te kolory pozwalają mi zdecydowanie błyszczeć i podkreślą to co najpiękniejsze. Ciężko było mi się początkowo przyzwyczaić do tych barw gdy mamy lato, ale już po spojrzeniu w lustro i zobaczeniu, że są to faktycznie moje kolory, wyszłam z domu z uśmiechem. Do tego ulubione okulary i piękna kobaltowa torebka ;) Miłego wieczoru
Alex








MARYNARKA - PRESKA blazer , TOREBKA ETORBA bag, SPODNIE I BUTY - ZARA shoes and pants, BLUZKA - ROMWE top

17 komentarzy:

  1. Jakoś nie zauważyłam, że masz ciemną karnacje, ale te kolory zdecydowanie pasują do Ciebie. Śliczna marynarka :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jednak najbardziej przypadły do gustu Twoje boyfriend'y ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także lubię te kolory:)
    śliczna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie mnie zainspirowałaś, świetne zestawienie!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lato w pełni, a u Ciebie już jesiennie:)
    jakoś nie przemawiają do mnie te spodnie, nie mogę się do nich przekonać.
    faktycznie - bardzo dobrze Ci w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny set! Twoje looki z dnia na dzien są coraz lepsze! :)

    pozdrawiamy
    annaslaweta.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te spodnie na Tobie leżą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna marynarka i piękna kobaltowa bluzeczka! Idealne dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te spodnie to totalny odlot! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kobalt, jest pięknie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx