5 lipca 2013

Boyfriend jeans and sweet pastels

Hej! Dzisiejszy wpis jest kolejnym ukłonem w stronę poszarpanych boyfriendowych jeansów. Są to moje ulubione spodnie, mimo że nie są one szczególnie wyszczuplające. Do tego pastelowa bluzka, która ostatnio jest moją ulubioną, bo pasuje zarówno do eleganckich jak i tych mniej formalnych zestawów. Torebka miała być akcentem kolorystycznym pasującym do tyłu moich ulubionych sandałów na szpilce. Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Alex





fot. Piotr Jagiełowicz










fot. Piotr Jagiełowicz

NASZYJNIKI - BY DZIUBEKA necklaces, SZPILKI - ZARA heels, TOREBKA - MICHAEL KORS FULTON bag, SPODNIE - ZARA jeans, BLUZKA - ROMWE top


22 komentarze:

  1. Spodnie są genialne,super w nich wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) Buty są śliczne, zastanawiałam się nad ich kupnem na wesele ale obawiałam się, że będą niewygodne ;/ Ty się w nich czujesz komfortowo? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. <33333 wyglądasz wspaniale kochana moja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sandałki nigdy mi się nie znudzą! :)
    Swoją drogą... dawno ich nie widziałam na blogach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w tym zestawieniu bardzo mi się podobasz;)
    świetne szpilki i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorów, pomarańczowe akcenty dodają energii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te same sandałki- są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam oglądać kobiety w takich spodniach a sama nie umiem się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju tak mi się podobają te spodnie, jednak nie mogę się przekonać żeby je kupić i nosić, wydaje mi się że na mnie nie będą pasować :(.

    www.dulcescrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie się komponują buciki i torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzą mi się takie jeansy! :)
    Ale zupełnie nie pasują do mojej figury niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz prześlicznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie zestawienia, proste i efektowne jednocześnie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. mega zestaw a butki to już wgl cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx