23 lipca 2013

Turquoise sneakers.

Hej! Wybaczcie mi kilkudniową przerwę, ale jak pewnie część z Was wie z mojego facebooka byłam w Sopocie na kilkudniowym urlopie. Wybraliśmy się głównie na mecz Lechii Gdańsk z Fc Barceloną, ale jak wiedzą zapewne zainteresowani mecz się nie odbył ze względu na nawrót choroby trenera drużyny hiszpańskiej. Mimo wszystko, świetnie się bawiliśmy, pogoda dopisała, więc i nastroje wróciły. Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu, bo zrobiliśmy tylko te. Miało być wygodnie i przede wszystkim dopasowane do pogody, która bardzo nas rozpieściła ;-)
Miłego wieczoru! 
Alex
















OKULARY - ZEROUV sunglasses, BUTY - REEBOK sneakers, SPODENKI I KATANA - STRADIVARIUS shorts &jacket, BLUZKA - H&M basic top, NASZYJNIK - BY DZIUBEKA necklace




Make your print come true! Here are so many new print leggings, like tiger, strips etc.
Go to find your right one:


27 komentarzy:

  1. Ja sie strasznie cieszę, że jednak na mecz się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie w takim nieco sportowym wydaniu, bardzo mi się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, świetne kolorki wakacyjne :) Buciki i kurteczka - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega!
    uwielbiam takie stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz! Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne butki, ale najlepsze są szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w sportowym wydaniu wyglądasz super;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez czekalam na ten mecz:/
    Swietne okulary;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne połączenie, kobiecy look;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ajaj cudownie Kochana zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę i jednocześnie współczuję jeśli chodzi o mecz z FCB. Zazdroszczę bo umierałabym z zazdrości, że jesteś na tym meczu - kocham FCB całym serduchem :D a współczuje, bo nagle odwołano mecz i pewnie niemało problemów to sprawiło nie jednemu kibicowi, jednak pojechałaś do Trójmiasta głownie po to :) ale niedługo mecz się odbędzie - będziesz 30 lipca? Ja postanowiłam nie płacić fortuny na to widowisko:) wolę dopłacić i śmigać na mecz w samej Barcelonie ^^^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny zestaw!
    Super adidasy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie połączyłaś zestaw, a kolorystyka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak inaczej jak zwykle :) Osobiście bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kolory!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładniutkie są te Reebok'i. :)

    Na moim blogu trwa konkurs - zapraszam do wzięcia udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny, prosty i na pewno wygodny look:) Mam pytanie... Wybierasz się na przełożony mecz 30 lipca?
    Pozdrawiam i wpadaj do mnie

    http://adiethemuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja widziałabym tu tylko inne buty, poza tym jest super; tak jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię takich butów,ale w tym zestawie wyglądają super.:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ta katana jest cudowna, właśnie o takiej marzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx