18 lutego 2014

Jak przetrwać srogą zimę? 2

Hej! Dzisiejsze zdjęcia sporo przeleżały na dysku komputera, ponieważ przez długi czas był on w naprawie przez co byłam nieobecna. Zdjęcia robiliśmy jak na dworze było -10 stopni Celsjusza, ale całe szczęście już jest dużo lepiej ;-) Zwyczajnie, codziennie, ciepło. Ot ;-)
Alex












KURTKA, TOREBKA - MOSQUITO, BUTY - SHOELOOK, JEANSY - BIG STAR, OKULARY - RAY BAN, SZALIK - MOHITO 

Dating with spring, all best-sellers for you!
Over 100 styles, up to 40% off
Start from $4.99
Time: 2/18/2014 ---2/23/2014
Don’t miss, girls!


12 komentarzy:

  1. Fajny, causalowy secik!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny zestaw , z chęcią sama bym w takie ciuszki wskoczyła.

    Zapraszam na mojego bloga: http://worldbyally.blogspot.com/

    Pozdrawiam , Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olcia, tęskniam, dodawaj częściej notki <3
    PS. masz być 1 marca, bo inaczej Ci zrobie krzywdę a nie tak jak ostatnio bylo,pf! ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na szczęscie nie ma zimy jest wiosna

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, butki i torebka są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny plaszczyk, sprawdzi sie w kazdej codziennej stylizacji, lubie takie proste i niewymuszone rozwiazania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam na fejsiku, ale i tu pochwalę ;) Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A skąd czapka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi sie podoba...bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx