2 lutego 2014

Oversized grey top and necklace. W domowym zaciszu.

Hej! Ostatnio jest mnie tutaj mniej, ale to tylko ze względu na przeprowadzkę i ciągły natłok zajęć. Wybieranie drzwi, zakupy, malowanie. Kilka z Was podpytywało się już czy urządzamy mieszkanie od początku - otóż nie. Zmieniamy sobie to, co się nam nie podoba, a jedynym w całości remontowanym pokojem jest póki co mój. Początkowo miała to być garderoba, ale stanęło na pokoju z ogromną szafą i wymarzoną toaletką przy której robiłam dzisiejsze zdjęcia. Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Alex













BLUZKA - MOSQUITO top, BUTY - WOJAS biker boots, NASZYJNIK - GLITTER necklace, JEANSY - BIGSTAR jeans

43 komentarze:

  1. Piękny naszyjnik, niesamowicie dopełnia stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna jestes, piekny pokoj:) a naszyjnik z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna bluzka!!! jaki masz rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, ożywia ją naszyjnik. Śliczna toaletka

    OdpowiedzUsuń
  5. Oleńka pięękną masz tą toaletkę, marzy mi się taka :) a do tego białą szafa, w której będzie wszystko 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja tez miala byc biala, ale przeswity w mlecznych drzwiach mnie wkurzaly ;P;*

      Usuń
  6. Bardzo fajna bluza, wyglada na ciepłą:) Mam pytanie dot. butów, mam zamiar w końcu jakies kupić, ale jakos nie mam zaufania do Wojasa. Jak oceniasz jakość tych butów\długo je masz?
    Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa swietne. Mam je ponad rok druga zime je nosze (jesienia i wczesna wiosna tez), a one nadal cudne ;-) Naprawde warto!

      Usuń
  7. Jaki rozmiar tej bluzki?Przymierzałam się do niej,ale ta rozmiarówka firmy mnie trochę przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna bluzeczka, jestem nią absolutnie oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest ta tuniczka:) i ta boska toaletka! zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie rewelacja:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! Bluza jest świetna, toaletki zazdroszczę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki masz rozmiar tej tuniczki?chyba jesc dosc sztywna i musi byc dobrze dobrana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. R. S - jst sztywna, ale dosc obcisla w klatce piersiowej, stad wzielam S :) Pozdrowka

      Usuń
  14. czarno-biale zdjecie sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się ta bluza!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzeczka i piękny naszyjnik!
    Bardzo podoba mi się toaletka, można wiedzieć gdzie taką upolowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Duzo fajnych bluz w odcieniu szarosci widzialam niedawno na Loveitshop.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ach też mi sie marzy toaletka, widzę że pokój urządzasz w delikatnych odcieniach:)

    świetny naszyjnik:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza toaletka i śliczna Ty;-) wszystko w dobrym guście;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. SZUJASZ TANICH I ŁADNYCH CIUCHÓW/ BUTÓW?
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=20232659

    OdpowiedzUsuń
  21. SZUJASZ TANICH I ŁADNYCH CIUCHÓW/ BUTÓW?
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=20232659

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę zazdroszczę Ci tej toaletki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great Post, I really like your pictures and blog! xx
    Hugs from Germany :) ♥

    VISIT MY BLOG HERE ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękną masz tę toaletkę! :) Też mi się taka marzy! :D
    I boski naszyjnik! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Toaletka jest przepiękna, świetny look :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx