12 lutego 2014

My new appartment - my room

Hello! Dawno mnie tutaj nie było, ale to nie z powodu braku chęci czy wypalenia! Ostatnimi czasy bardzo dużo pracuję, a ponadto zepsuł mi się komputer (który swoją drogą należałoby już wymienić;-P).  Dziś chciałam Wam pokazać zdjęcia mojego pokoju. Nie jest to pokój, w którym śpię, ale taki mój drugi kącik ;-) Zamysł był zupełnie inny, bo bardzo chciałam białe ściany i wysoki, puchaty dywan (beżowy lub popielaty), ale rzeczywistość mnie zjadła, a dokładniej cena dywanu ;-P Mam nadzieję, że się Wam spodoba! Ściskam! 
Alex





Mój biały storczyk, który został zastąpiony kolorowym ;-) Ale ten też cudny, prawda?:)










Wiele z Was pytało się mnie o rozmiar bluzki, którą widzicie na powyższym zdjęciu - S ;-)


Continuing the carnival sale
Over 1800 styles, up to 80% off
Start from $2.99
Time: 2/11/2014 ---2/17/2014
Don’t miss, girls!


38 komentarzy:

  1. bardzo ładny ten twój zakątek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż resztę mieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety póki co nie.Kupiliśmy mieszkanie wtórne i póki nie będzie tak jak chcę to nie pokażę ;-P Pozdrawiam!

      Usuń
  3. cudownie, zawsze mi się takie lustereczko marzyło :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pieknie <3
    oglądałam dziś tą toaletkę w Ikei jest przepiekna marzy mi się taka ale póki co mam za mały pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mam toaletke, i musze cos z nia wykombinowac :) bo ostatnio znajduje sie wszystko na niej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, na prawdę pięknie!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfect! I love it! :)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    Want to follow each other on GFC?

    OdpowiedzUsuń
  8. i bardzo dobrze, ze bez bialych scian i tego dywanu (ktory jest juz wszedzie!) - jest o wiele przytulniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta toaletka <3 a gdzie trzymasz kosmetyki? w szufladkach? :D /E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest pokój na moje ubrania i do pocieszenia oczu, bo póki co nie mamy dziecka;) Jak już kiedyś się pojawi to będzie jego/jej ;-P

      Usuń
  10. Uroczo ;))) Tez chce taka toaletke ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. jej, marzy mi się taka toaletka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna toaletka i do tego rewelacyjne lampki!

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej podoba mi się toaletka i jej szklany blat oraz "druciana" lampka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna toaletka, piękne zasłony! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. toaletka skradła moje serce - Urocza, kobieca, subtelna :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest ładnie, nie podoba mi się jedynie ta firanka w oknie, sama nie mam ich u siebie, moze jestem uprzedzona;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co okna były szarawe i bardzo mi to przeszkadzało, więc musiałam je czymś przykryć :( ja wolałam roletę czarno-białą, ale one nie schowają tego co chciałam :<

      Usuń
  17. mam nadzieję, że już niebawem u mnie w pokoju zagości taka toaletka :)
    piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna toaletka, jak i stojak na biżuterię, skąd on ?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekne, magiczne miejsce. Krolestwo kazdej kobiety :)
    Znakomicie urzadzone, nic tylko pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  20. marzy mi sie taka toaletka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Olu!
    Mam bardzo podchwytliwe pytanie :)
    Czy pamietasz moze z jakuego sklepu pochodzi ta lampka z kulkami? I czy w serii byly moze takue wiszace?
    Mam wentylator sufitowy zaopatrzony w takie kulki oswietleniowe i on absolutnie nie paduje do lampy jafalnianej, a bardzo mi zalezy, bo zrobic komple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oui, jest z leroy merlin kosztowala 229 zł, wiszące też były za 399 zł bodajże :))
      ;*

      Usuń
  22. piękny kolor ścian i toaletka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę pięknej toaletki!:) Też mam oddzielny pokój, ale przeznaczyłam go tylko na ubrania :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx