20 lutego 2014

INSTA MIX 1 LOVE MAKEUP FASHION

Hello! Dziś nietypowo, bo jest to 1 wpis z serii "insta mix". Ostatnio bardzo się tam uaktywniłam, więc zachęcam do obserwacji!:) Zostawiajcie swoje linki w komentarzu z chęcią zajrzę ;-)
Alex


Weekendowe szaleństwa ;-) Śniadanko z ukochanym,  Ola sama w domu, Ola sama w domu part 2 ;-) 




Tzw. selfie ;-), Selfie nr 2 w spódniczce mosquito, prezent od shoelook, makijaż na konkurs mny ;-)


Stara fotka by Igor, Olek, biżuteria od by dziubeka


Naszyjnik Glitter, toaletka, selfie w sukience mosquito, wspomnienie września i mojego 1 półmaratonu , selfie ;-)


ZAOBSERWUJ MNIE NA INSTAGRAMIE JAK CHCESZ WIDZIEĆ WIĘCEJ - KLIK 

12 komentarzy:

  1. świetny mix, Ty jesteś przepiękna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej spódniczce z Mosquito :)
    Chętnie zajrze na Twój instagram, mój to @negativepositives :)

    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! jest przed 23, a ja patrząc na te pyszności zrobiłam się głodna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ;) Uwielbiam takie mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia i pyszne jedzonko ;)
    pozdrawiam i zapraszam http://pampaarampa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniaaam! Ile pyszności.. zgłodniałam :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. O bardzo bardzo ładnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowe spodnie cudowne. Masz świetną figurę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. لدينا ثوب الزفاف الخط، أرجو أن تنال إعجابكم

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra jesteś jak przebiegłaś pół maraton !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx